Gjest jegerenidiot Skrevet 17. juli 2018 #1 Skrevet 17. juli 2018 Hei alle sammen. Jeg skriver dette innlegget nå i sinne og frustrasjon, og lurer på om dere har noen tips. Jeg har en tidligere ansatt som jeg måtte gi sparken pga tyveri og en del slike ting, og i går fikk jeg telefon fra en venninne av meg. Jeg var blitt navngitt på facebook, og det sto at jeg var en udugelg drittkjærrring, og at ungene mine var flyttet i fosterhjem forrdi jeg var pedfil og narkis. Det var navngitt ungene mine og mannen min. Jeg var hos politiet men når man navngir ungene mine, og til og med legger ut bilde av de , hva kan man gjøre? Jeg har unger i fosterhjem ja, men det er ikke av de grunnene i det hele tatt.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. juli 2018 #2 Skrevet 17. juli 2018 Du sier du har vært hos politiet, fikk du ikke noe svar fra dem? Du kan absolutt anmelde vedkommende.
Gjest jegerenidiot Skrevet 17. juli 2018 #3 Skrevet 17. juli 2018 2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Du sier du har vært hos politiet, fikk du ikke noe svar fra dem? Du kan absolutt anmelde vedkommende. Jeg fikk levert en anmeldelse, men i mellomtiden da, jeg vet jo at ikke de haster veldig med å håndtere sånne saker, og tross alt er dette ute på facebook
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #4 Skrevet 17. juli 2018 Du rapporterer til facebook og mer får du ikke gjort desverre. Anonymkode: f00fc...eb7 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #5 Skrevet 17. juli 2018 Håper du tok printscreen av det. Jeg ville skrevet til personen at du har anmeldt, kanskje h*n har vett nok til å fjerne det. ikke greit. Anonymkode: b39ea...6e0 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. juli 2018 #6 Skrevet 17. juli 2018 (endret) 4 minutter siden, jegerenidiot skrev: Jeg fikk levert en anmeldelse, men i mellomtiden da, jeg vet jo at ikke de haster veldig med å håndtere sånne saker, og tross alt er dette ute på facebook Rapporter inn til facebook også. Jeg ville ha forhørt meg med en advokat eller noe. For å høre om du bør ta kontakt med vedkommende og be personen om å ikke poste noe om deg og for å informere at vedkommende er anmeldt. Jeg vet ikke om dette er så smart.... med tanke på at du har anmeldt og slikt, så jeg ville ha forhørt meg med advokat først. Endret 17. juli 2018 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #7 Skrevet 17. juli 2018 Ta skjermbilde og så rapporterer du det til Facebook. Gjerne få flere til å rapportere innlegget, da blir det prioritert fortere av Facebook. Anonymkode: 3dc29...7a5 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #8 Skrevet 17. juli 2018 Hvordan gikk det med jobben som du mistet pga du skjelte du sjefen pga du ikke orket å jobbe? Fikk du omgjort oppsigelse du fikk? Anonymkode: dd8cf...b5e
Gjest jegerenidiot Skrevet 17. juli 2018 #9 Skrevet 17. juli 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det med jobben som du mistet pga du skjelte du sjefen pga du ikke orket å jobbe? Fikk du omgjort oppsigelse du fikk? Anonymkode: dd8cf...b5e Nei, men jeg startet egen bedrift i stedet for, da det bød seg en anledning
Papirfly Skrevet 17. juli 2018 #10 Skrevet 17. juli 2018 Hei, trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg