Gjest happyending Skrevet 7. mars 2005 #1 Skrevet 7. mars 2005 Jeg holder på med eksamenslesing som privatist - og siden jeg ikke går på skole så står jeg helt fast.. Så jeg håper noen her har litt mer peiling enn jeg.. Problemstillingen: Man er med i en arbeidsgruppe ved en restaurant som har fått avslag på skjenkebevillinga.. Denne arbeidsgruppen er satt til å finne på tiltak og løsninger som gjør at bevillingen kan revurderes.. Noen som vet hvem denne arbeidsgruppen kan kontakte for å få hjelp utenfra og hvem de kan trekke inn som eventuelle samarbeidspartnere? På forhånd tusen takk..
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #2 Skrevet 7. mars 2005 De som har med bevilginger i komunen.Politi.
Gjest gjestinnen Skrevet 7. mars 2005 #3 Skrevet 7. mars 2005 SKjenkekontoret i kommunen. Skjenkeutvalget (et politisk utvalg som foretar vedtak). Bygningsmyndighetene dersom det er bygningen som gjør at de ikke får bevillingen. (Det heter bevilling, bevilgning har med penger å gjøre ). Interesseorganisasjonen til restaurantene (vet ikke hva den heter, men den finnes). De har også fått et avslag i form av vedtak. De må lese det for å finne begrunnelsen.
Gjest happyending Skrevet 7. mars 2005 #4 Skrevet 7. mars 2005 Tusen takk, hjalp meg litt på vei jaffal =)
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #5 Skrevet 7. mars 2005 Glemte brannvesenet. En begrunnelse kan være dårlige rømningsveier eller lignende. Det finnes dessuten flere typer bevilling, for øl og vin eller brennevin. Det kan også være noe å ta tak i.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 er det ikke kommunestyret som tildeler sjenkebevillinger? I så fall burde jo de kontaktes for å høre litt mer om hvorfor de avslo søknaden. Sjenkekontrollørene.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #7 Skrevet 8. mars 2005 er det ikke kommunestyret som tildeler sjenkebevillinger? I så fall burde jo de kontaktes for å høre litt mer om hvorfor de avslo søknaden. Sjenkekontrollørene. Kommer vel an på størrelsen på kommunen kanskje. I Bergen har kommunen eget skjenkekontor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå