Gå til innhold

Noe for barn å gjøre i Kiel?

Sola*

Anbefalte innlegg

Vi skal ta Kiel ferga, 2 voksne og 3 barn på 5, 6 og 8 år. Vi tenker å gå av båten i Kiel, men er det noe spesielt å gjøre der for barn? Eller er det kjøpesenteret som er det store når man er der nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var tivoli utenfor båten i mai, vet ikke om det er det fremdeles. Men dere kan jo bli på båten? Overraskende bra badeland ombord! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, vi kunne spart oss for turen i land og blitt på båten 

Anonymkode: fac79...1cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis dere skal ta fergen frem og tilbake samme dagen, er tiden så knapp at dere neppe rekker noe særlig. Det er ikke mange timene dere har på dere. Husker vi så vidt rakk et kjøpesenter og noen få butikker der.
Da har de faktisk bedre tilbud om bord for barn vil jeg tro.

Hele opplegget er lagt opp til at det 99% skal skje på båten. Jeg skulle ønske disse turene ga litt mer tid i Kiel, men hopper man av båten og blir en dag eller to, koster det så veldig mye mer bare for båt turen at vi valgte ikke å gjøre det.

Anonymkode: 77002...e30

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere skal ta fergen frem og tilbake samme dagen, er tiden så knapp at dere neppe rekker noe særlig. Det er ikke mange timene dere har på dere. Husker vi så vidt rakk et kjøpesenter og noen få butikker der.
Da har de faktisk bedre tilbud om bord for barn vil jeg tro.

Hele opplegget er lagt opp til at det 99% skal skje på båten. Jeg skulle ønske disse turene ga litt mer tid i Kiel, men hopper man av båten og blir en dag eller to, koster det så veldig mye mer bare for båt turen at vi valgte ikke å gjøre det.

Anonymkode: 77002...e30

Blir bare 4 timer i land, litt knapt med tid. Blir nok til at vi bare går inn på nærmeste kjøpesenter, spiser lunsj og shopper før vi går tilbake til båten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...