Gå til innhold

Ting som er sagt i drømmer som avslørte at du drømte...og at det ikke var ekte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger drømmer man slik at det virker fryktelig ekte. Plutselig skjer det noe som avslører at det hele er en drøm og man blir liksom litt lettet. Husker du noen slike episoder?

Jeg var kjempestresset i natt pga forsinket fly. Inntil noen sa at Avinor var blitt avviklet. 

Sitat

Flyplasser er nå familieeid

...sa noen. Kommer aldri til å skje. 😄 Puh, lettelse!

Anonymkode: e148f...b00

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, de sa ikke dette men det som skjedde i drømmen var at vi var på en båt og når vi skulle gå av så kom vi ut av en flyplass :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avslører drømmen hver gang jeg prøver å lese noe. Da er der noe som sier meg at siden denne boken/teksten ikke finnes på ekte, går det ikke an å lese den.

Anonymkode: 1cdad...a44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg stiller et aktivt spørsmål i drømmen da vet jeg at det er en drøm.

Anonymkode: 75834...21c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger drømmer man slik at det virker fryktelig ekte. Plutselig skjer det noe som avslører at det hele er en drøm og man blir liksom litt lettet. Husker du noen slike episoder?

Jeg var kjempestresset i natt pga forsinket fly. Inntil noen sa at Avinor var blitt avviklet. 

...sa noen. Kommer aldri til å skje. 😄 Puh, lettelse!

Anonymkode: e148f...b00

Jeg blir aldri overbevist om at det er en drøm og våkner, kanskje fordi jeg synes virkeligheten er like rar, men noen ganger i drømmer kan jeg oppleve å på en måte bli drømmen bevisst, meb fortsetter å drømme og manipulere uten å manipulere, som om manipulasjonen av drømmen også er en slags automatikk styrt av stemningen eller temaet. 

Anonymkode: 8aedb...f61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke kjenner lukt rundt meg så vet jeg at jeg er i en drøm. 

Anonymkode: 1ef99...3a0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...