AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #1 Del Skrevet 17. juli 2018 Jeg har blitt ekstremt mye såret og dårlig behandlet av menn jeg har hatt et forhold til. Det siste bruddet var tøffest og jeg har mistet troen på alt. Jeg føler det at i neste forhold så kommer jeg automatisk til å behandle denne fyren dårlig fordi jeg kommer til å være redd for å bli såret uten å ha en grunn til det. Jeg har blitt så dårlig behandlet og såret uten at denne mannen/ mennene har hatt noe grunn til det. Og neste gang vil jeg ha en grunn, det kommer til å være lettere å leve med, for jeg veit jeg blir såra igjen uansett. Er jeg gal eller er dette normalt ? Det føles ganske kjipt, for jeg føler jeg nesten har lyst til å såre noen, og det er så stygt å si, for jeg vil jo innerst inne ikke såre noen som ikke fortjener det. Men jeg har fått en slags psykisk fordom som gjør at jeg setter alle menn i en bås... Men til syvende og sist, så kommer jeg ikke til å klare det, og kommer heller til å avvise denne kommende mannen før det går for langt, og advare han imot meg. Jeg er ikke verdt det lenger, for jeg er så ødelagt. Dette er skikkelig vondt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med dette, kommer jo aldri til å klare å stole på noen eller bygge et forhold med noen igjen når jeg har slike tanker. Psykolog og alt er prøvd, men det nytter ikke. Så...Er jeg den eneste ? Anonymkode: 1eb33...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 17. juli 2018 #2 Del Skrevet 17. juli 2018 Beklager å si det, men noe har klikket hos deg når du ønsker å såre fordi du har blitt såret. Så ja. strikken din har blitt tøyd for langt og du trenger å oppsøke hjelp. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #3 Del Skrevet 17. juli 2018 10 minutter siden, Tøytigern skrev: Beklager å si det, men noe har klikket hos deg når du ønsker å såre fordi du har blitt såret. Så ja. strikken din har blitt tøyd for langt og du trenger å oppsøke hjelp. Jeg har jo som sagt prøvd.. i 1,5 år å få hjelp med dette, men det sitter for dypt. Jeg vet jo at jeg ikke kan såre noen fordi jeg har lyst, derfor så holder jeg meg unna menn og har bygd en mur imot følelser så slipper både jeg og en eventuell mann å bli såra. Men det kan ikke fortsette sånn. Jeg vil ikke være singel, men jeg kan ikke utsette noen for det ødelagte hodet mitt. Anonymkode: 1eb33...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #4 Del Skrevet 17. juli 2018 Nå vet jeg ikke på hvilken måte du har blitt såret, men jeg tror fort det vil mye selvoppfyllende profeti hvis du møter dine fremtidige menn med et defensivt og mistenksomt tankesett. Som nevnt vet jeg ikke hvilke type handlinger du har blitt utsatt for, man kan bli såret av så mye forskjellig. Om det er former for misbruk du har opplevd, ville jeg anbefalt å tenke over erfaringer du har med personlighetstyper og å sette deg godt inn i kjennetgn for ulike former for personligheter. Anonymkode: 7951e...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #5 Del Skrevet 17. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå vet jeg ikke på hvilken måte du har blitt såret, men jeg tror fort det vil mye selvoppfyllende profeti hvis du møter dine fremtidige menn med et defensivt og mistenksomt tankesett. Som nevnt vet jeg ikke hvilke type handlinger du har blitt utsatt for, man kan bli såret av så mye forskjellig. Om det er former for misbruk du har opplevd, ville jeg anbefalt å tenke over erfaringer du har med personlighetstyper og å sette deg godt inn i kjennetgn for ulike former for personligheter. Anonymkode: 7951e...e70 Såret på alle mulige måter. Ikke seksuelt, men psykisk vold, fysisk vold, utroskap osv osv... utroskap i 3 av mine forhold, altså alle forholdene. Det siste innebar alt. Alle disse tre mennene var vidt forskjellige og en av dem kunne man aldri i verden tenke seg at kunne være utro, var helt fucka. Han var sånn typisk små lubben, lav og snill knærne kar. De to andre hadde vel mer typisk badboy trekk. Ingen av de tre hadde noe likt ved personligheten sin... så det blir vanskelig. Anonymkode: 1eb33...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #6 Del Skrevet 17. juli 2018 . Anonymkode: 1eb33...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #7 Del Skrevet 17. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle disse tre mennene var vidt forskjellige og en av dem kunne man aldri i verden tenke seg at kunne være utro, var helt fucka. Han var sånn typisk små lubben, lav og snill knærne kar. De to andre hadde vel mer typisk badboy trekk. Ingen av de tre hadde noe likt ved personligheten sin... så det blir vanskelig. Anonymkode: 1eb33...d7d Det er fordi du ikke vet hva du skal se etter. Du beskriver utseendet deres, men det å takle et forhold handler jo om personlighet, feks hvordan man møter utfordringer. Anonymkode: db046...d82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #8 Del Skrevet 17. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi du ikke vet hva du skal se etter. Du beskriver utseendet deres, men det å takle et forhold handler jo om personlighet, feks hvordan man møter utfordringer. Anonymkode: db046...d82 Jeg leter ikke etter noe spesielt, disse mennene er menn jeg har fått følelser for pladask og ikke noe jeg har kunnet styre selv. Anonymkode: 1eb33...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #9 Del Skrevet 17. juli 2018 Du trenger å være singel, og prate med en PRIVAT psykolog. IKKE statlig. Der får du faktisk det du betaler for. Du er ikke ute etter et seriøst forhold, du er ute etter en du kan være etterdilter hos. Du klarer ikke være alene, du vet ikke hvem du er alene. Det er ikke sunt. Du mister deg selv, du har nok mistet deg selv allerede. Anonymkode: f5e09...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #10 Del Skrevet 17. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du trenger å være singel, og prate med en PRIVAT psykolog. IKKE statlig. Der får du faktisk det du betaler for. Du er ikke ute etter et seriøst forhold, du er ute etter en du kan være etterdilter hos. Du klarer ikke være alene, du vet ikke hvem du er alene. Det er ikke sunt. Du mister deg selv, du har nok mistet deg selv allerede. Anonymkode: f5e09...d43 Det siste du skrev er feil. Veldig feil. Jeg vil ha et seriøst forhold og Gud hjelpe meg så hardt jeg har kjempet for å få til det i de tidligere forholdene. Jeg vet godt hvem jeg er alene jo. Jeg har et bra liv som singel, men vil som sagt ha kjæreste men det går jo ikke sånn som jeg tenker rundt det. Anonymkode: 1eb33...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #11 Del Skrevet 17. juli 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leter ikke etter noe spesielt, disse mennene er menn jeg har fått følelser for pladask og ikke noe jeg har kunnet styre selv. Anonymkode: 1eb33...d7d Jeg mener etter at du har falt for dem. De har jo noe til felles som du faller for, og som senere viser seg å bli destruktivt og vondt for deg. Kanskje en psykolog som jobber litt annerledes, kan hjelpe deg. Anonymkode: db046...d82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #12 Del Skrevet 17. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener etter at du har falt for dem. De har jo noe til felles som du faller for, og som senere viser seg å bli destruktivt og vondt for deg. Kanskje en psykolog som jobber litt annerledes, kan hjelpe deg. Anonymkode: db046...d82 Nei faktisk ikke, jeg har falt for dem før jeg kjenner dem. Høres merkelig ut, men det går faktisk an. Kjærlighet ved første blikk heter det. Og hvis noen lurer så innebærer det hjertebank og skjelvenhet etter første møte. Bortsett fra han ene, han kjente jeg før jeg falt for han og det var han snille som ingen skulle tro at kunne være sånn. Anonymkode: 1eb33...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #13 Del Skrevet 12. august 2018 . Anonymkode: 1eb33...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #14 Del Skrevet 12. august 2018 Bruk lengre tid på å bli kjent med dem før du går med på å bli kjærester! Så unngår du slike overraskelser. Anonymkode: a2f1e...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #15 Del Skrevet 12. august 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk lengre tid på å bli kjent med dem før du går med på å bli kjærester! Så unngår du slike overraskelser. Anonymkode: a2f1e...deb Ja du syntes å bruke 2 år, og 1 år på å bli sammen med noen er for lite? Anonymkode: 1eb33...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 13. august 2018 #16 Del Skrevet 13. august 2018 På 17.7.2018 den 13.52, AnonymBruker skrev: Det siste du skrev er feil. Veldig feil. Jeg vil ha et seriøst forhold og Gud hjelpe meg så hardt jeg har kjempet for å få til det i de tidligere forholdene. Jeg vet godt hvem jeg er alene jo. Jeg har et bra liv som singel, men vil som sagt ha kjæreste men det går jo ikke sånn som jeg tenker rundt det. Anonymkode: 1eb33...d7d Nei, og derfor bør du ikke skaffe deg kjæreste, men være singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #17 Del Skrevet 13. august 2018 6 timer siden, Tøytigern skrev: Nei, og derfor bør du ikke skaffe deg kjæreste, men være singel. Åja, så jeg skal aldri få oppleve å gifte meg og få barn og ha en familie jeg da eller Anonymkode: 1eb33...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #18 Del Skrevet 13. august 2018 Du må slutte å grave i hva som har vært, det hjelper ikke. Du må se framover, og vær singel en stund. Finn igjen deg, så skal du se at en dag står Mannen der uten at du leter febrilsk. Anonymkode: f25aa...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå