Gå til innhold

Problem med min far

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heii. Jeg har et problem med min far. Jeg bestemte meg for å droppe kontakten med han for en god stund siden pga mange grunner. Men det var nesten umulig fordi han alltid prøvde å kontakte meg på en eller annen måte - selvom jeg blokkerte han overalt på sosiale medier. Jeg har måttet bytte telefon nummer en del ganger og skjule nummeret mitt for at han ikke skal kunne finne det. Han har tidligere lagt ut bilder av meg fra da jeg var liten på hans facebook profil, noe som jeg mislikte sterkt og som han vet om. Jeg ba han om å fjerne bildene noe han aldri gjorde. (De er fremdeles ute) har i ettertid bare prøvd å ignorere dette.

Nå.. for noen dager siden la han ut et bilde av meg (av hvordan jeg ser ut nå) som jeg nylig har lagt ut på min profil. Jeg kontaktet han og sa han måtte slette dette fordi han ikke har noe form for tillatelse til å legge ut bildene mine.. Han drøyet samtalen bare og snakket om andre ting. Jeg måtte ende med å anmelde dette. Nå venter jeg på svar ang anmeldelsen, men er redd for at dette kommer til å bli henlagt. Har dere noen råd til hva jeg kan gjøre ang dette? Det er umulig å få et stopp på dette 

Endret av _anonymbruker
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var det bildet på Facebook så kan du rapportere dit. Jeg har slettet bilder som andre har stjålet fra min fb. 

Anonymkode: a5170...268

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det bildet på Facebook så kan du rapportere dit. Jeg har slettet bilder som andre har stjålet fra min fb. 

Anonymkode: a5170...268

Jeg har rapport flere ganger men det hjelper ikke.. det blir ikke fjernet. Hvordan gjorde du det? Når jeg rapportete så ble det sendt en melding direkte til han 

Gjest BearMama
Skrevet
2 timer siden, _anonymbruker skrev:

Jeg har rapport flere ganger men det hjelper ikke.. det blir ikke fjernet. Hvordan gjorde du det? Når jeg rapportete så ble det sendt en melding direkte til han 

Du skal kunne klikke på bildet og dermed rapportere det bildet/innlegget direkte til Facebook. Si at han stadig legger ut bilder av deg uten tillatelse. Da kan han bli utestengt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...