Gå til innhold

Kvinner. Hvorfor respekterer dere ikke overvektige menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva du har opplevd, men bare sjekk i tråden hva slags holdninger jeg møter:

TS

Anonymkode: 1bef9...551

Men det er jo sant at men kanskje må lete etter partner som ikke er milevis fra sin egen vektklasse? Hvis man er en dundre på over 100 kan man ikke regne med at kvinner i 50 kg-klassen skal legge seg på rygg å få den knekt liksom..

Anonymkode: 2ead9...e89

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Huffda, hva har skjedd? 

Anonymkode: de907...9ab

BigMac, Coca-Cola, og annen søppelmat..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at ikke alle kvinner ønsker å date oss overvektige menn, men dere kan vel fortsatt behandle oss med et minimum av respekt?

Vi er ikke verdiløse bare fordi vi har noen kilo ekstra!

Jeg behandlet absolutt alle med respekt, tynne, tykke, lave, høye, men det at jeg ikke går til sengs, eller går inn i forhold, betyr ikke at jeg ikke har respekt.

Jeg må tenne på en person på alle måter, både visuelt, seksuelt, og personlighet for å kunne ha et seksuelt forhold/forhold med en person, og en sterkt overvektig person treffer meg desverre ikke der.

Kjæresten min har noen kilo ekstra ifl bmi, men er perfekt som han er 😍 men sterk overvekt er ikke det jeg forbinder med min egen livsstil, jeg er glad i å trene, gå turer i skog og mark, spise sunt, og er generelt sett opptatt av å ta vare på meg selv. Samme håper jeg fra partner. 

Anonymkode: c4240...fcc

• Liker 8
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønner at ikke alle kvinner ønsker å date oss overvektige menn, men dere kan vel fortsatt behandle oss med et minimum av respekt?

Har ikke noe med det å gjøre ....det er et enormt overskudd av mannfolk i Norge (16 av 18 fylker). Det er pølsefest hvor enn man er. Enten du er på nattklubb, bar, køen i butikken, bussen, gangfeltet. Hvis det er 2 single mannfolk for hvert kvinnfolk...hvorfor i huleste skal overvektige menn bli valgt?. Du er ikke konkurransedyktig ...det er OVERFLOD av mannfolk.  Du må tilby noe som gjør at du er aktuelle for markedet ...hvis man bare springer rundt å sprader med en ølvom så kan man ikke gå rundt å være bitter på at man ikke blir respektert ...det har ikke noe med det å gjøre. Du blir bare ikke sett i OVERFLODEN av andre menn. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Du høres akkurat ut som negre, som når de får avslag, spør om jeg er rasist.

Anonymkode: 360d2...177

• Liker 6
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg enig med deg i. Behandler alle likt - med respekt...

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Xcase33 said:

Har ikke noe med det å gjøre ....det er et enormt overskudd av mannfolk i Norge (16 av 18 fylker). Det er pølsefest hvor enn man er. Enten du er på nattklubb, bar, køen i butikken, bussen, gangfeltet. Hvis det er 2 single mannfolk for hvert kvinnfolk...hvorfor i huleste skal overvektige menn bli valgt?. Du er ikke konkurransedyktig ...det er OVERFLOD av mannfolk.  Du må tilby noe som gjør at du er aktuelle for markedet ...hvis man bare springer rundt å sprader med en ølvom så kan man ikke gå rundt å være bitter på at man ikke blir respektert ...det har ikke noe med det å gjøre. Du blir bare ikke sett i OVERFLODEN av andre menn. 

Jeg bor i et av fylkene med overskudd av kvinner. Hjelper det? Nei!

Så jo det har alt å gjøre med overvekt og ingenting å gjøre med denne statistikken din.

TS

Gjest Minesveiper
Skrevet

Hvorfor føler du at kvinnene ikke behandler deg med respekt? Og ikke svar: Se på svarene her inne. 

Skrevet

Det hadde vært greit med noen eksempler på hva du mener er mangel på respekt.

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i et av fylkene med overskudd av kvinner. Hjelper det? Nei!

Så jo det har alt å gjøre med overvekt og ingenting å gjøre med denne statistikken din.

TS

Ikke for å være slem, men jeg synes du virker både svært nærtagende og for opphengt i at det må være vekten folk reagerer på. 

Der du refererte til "se hvilke holdninger jeg blir møtt med" var det faktisk ikke et veldig slemt innlegg i tråden du refererte til. 

Jeg LIKER faktisk at menn er litt overvektige. Jeg LIKER bamser. Selv de som har en god del for mye på kroppen. Selv de som av helse burde gå ned litt i vekt. Når jeg ser en rund og god mann får jeg lyst til å kose med ham. 

Jeg liker IKKE furtne og nærtagende menn, som skylder på alt annet enn egne holdninger og egen oppførsel når ting ikke går deres vei. 

Anonymkode: dcd43...ec6

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du det er overvekten og ikke personligheten som damene ikke liker?

Anonymkode: 5edc4...3d0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke for å være slem, men jeg synes du virker både svært nærtagende og for opphengt i at det må være vekten folk reagerer på. 

Der du refererte til "se hvilke holdninger jeg blir møtt med" var det faktisk ikke et veldig slemt innlegg i tråden du refererte til. 

Jeg LIKER faktisk at menn er litt overvektige. Jeg LIKER bamser. Selv de som har en god del for mye på kroppen. Selv de som av helse burde gå ned litt i vekt. Når jeg ser en rund og god mann får jeg lyst til å kose med ham. 

Jeg liker IKKE furtne og nærtagende menn, som skylder på alt annet enn egne holdninger og egen oppførsel når ting ikke går deres vei. 

Ikke for å være slem, men du er en av de som ikke behandler oss overvektige med respekt. 

Du ser jo ikke på oss overvektige som mennesker, men som objekter.  "Han kommer kanskje til å dø 20  år tidligere pga overvekten, men det er greit så lenge  jeg får kose med en god og rund mann". 

Vi er faktisk mennesker selv om vi er overvektige!

TS

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Minesveiper said:

Hvorfor føler du at kvinnene ikke behandler deg med respekt? Og ikke svar: Se på svarene her inne. 

Var på date med en dame. Vi satte oss på en benk. Benken merket vekten min og hun sa "Åj visste ikke at du var så tung". Der døde jeg helt. 

Skulle møte en date fra tinder. Hun trodde jeg skulle være tynnere enn det jeg var så på daten så hun omtrent kun på mobilen mens vi ventet på å få servert middagen.  Selv når hun snakket med meg så hun ikke opp fra mobilen. 

Datet en tredje jente. Hun var svært opptatt av at jeg ikke skulle møte venninnene hennes. Samt snakket ofte om hvordan disse hadde trofemenn, men at hun ikke brydde seg om slikt. 

TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på date med en dame. Vi satte oss på en benk. Benken merket vekten min og hun sa "Åj visste ikke at du var så tung". Der døde jeg helt. 

Skulle møte en date fra tinder. Hun trodde jeg skulle være tynnere enn det jeg var så på daten så hun omtrent kun på mobilen mens vi ventet på å få servert middagen.  Selv når hun snakket med meg så hun ikke opp fra mobilen. 

Datet en tredje jente. Hun var svært opptatt av at jeg ikke skulle møte venninnene hennes. Samt snakket ofte om hvordan disse hadde trofemenn, men at hun ikke brydde seg om slikt. 

TS

Jeg har vært kraftig overvektig selv grunnet sykdom og var veldig nærtagen ovenfor det motsatte kjønn i den perioden. Grunnet sykdom var jeg ikke akkurat så mye ute men opplevde at jeg ble uglesett av andre menn, om du vet hva jeg mener? En kveld var jeg ute med mine slanke venninner på en nattklubb og vi skulle sette oss ned med noen gutter som de kjente fra før. Da jeg satt med ned var det tydelig at disse guttene latterliggjorde meg grunnet størrelsen min. Det var veldig sårt men jeg kom da i snakk med normale oppgående menn, samboer fikk jeg også. 

Jeg skjønner at du synes at dette er sårt men å generalisere og være bitter hjelper deg ikke på veien videre mot å finne en partner. 

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker said:

TS

Jeg tror kanskje du har svaret ditt der. Jeg synes jo ikke de skal behandle deg dårlig og si dumme ting, men det virker uansett ikke som de to første her var helt klar over at du er overvektig. Hvis du selger en historie om at du er normalvektig med noen ekstra kilo for eksempel når du i realiteten er overvektig så lurer jo du de på en måte. Du får heller gjøre det klart at du er overvektig med en gang for å filtrere ut damene som ikke er ok med det. Eventuelt så får du gjøre noe med overvekten. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo sant at men kanskje må lete etter partner som ikke er milevis fra sin egen vektklasse? Hvis man er en dundre på over 100 kan man ikke regne med at kvinner i 50 kg-klassen skal legge seg på rygg å få den knekt liksom..

Anonymkode: 2ead9...e89

Ryggen til ei i 50 kg's-klassen knekker ikke av det. Kanskje om han tok tilfart og hoppet på, men det er strengt forbudt selv for en på 80 kg. :nei:

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er da ikke et kjønnsproblem, men et generelt problem. Er da mange overvektige kvinner som sitter å føler det likedan. Økende fedme er dessverre et massivt problem, og nå også i Norge. Det byr på mange problemer ettersom fedme må bekjempes og delvis kritiseres, allikevel må og skal overvektige behandles med respekt. Dessverre er det mange der ute som ikke ser forskjellen på konstruktiv kritikk og hets, eller på generell kritikk av fedme og utpeking på individnivå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være slem, men du er en av de som ikke behandler oss overvektige med respekt. 

Du ser jo ikke på oss overvektige som mennesker, men som objekter.  "Han kommer kanskje til å dø 20  år tidligere pga overvekten, men det er greit så lenge  jeg får kose med en god og rund mann". 

Vi er faktisk mennesker selv om vi er overvektige!

TS

Du er virkelig for nærtagende! Alt tolkes jo som en slags rasisme mot vekten din. 

Klart overvektige er mennesker! Har aldri sett på dem som annet. At jeg synes det er deilig med med en kropp med litt å ta i betyr ikke at jeg ikke er bevisst helsefordelene ved å være slankere. Jeg er gift nå, og selv om jeg synes det er herlig med litt ekstra oppfordrer jeg min mann til å trene og spise sundt for helsens skyld. Selv om jeg har en preferanse for litt store menn, og tenker "Så herlig!" når noen er runde, så går det an å ha to tanker i hodet. 

Om noen gir meg et kompliment tenker jeg ikke med en gang "Herregud, han/hun gjør meg til et objekt!", og det er faktisk helt greit at noen ikke synes noe om meg også. Jeg er ikke for alle. Ikke du heller, og ikke noen. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var sammen med en tykk fyr. Han behandler damer som horer.

Anonymkode: 732a5...4ae

Mye sex da?

Anonymkode: 2e90a...96f

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart en skal vise respekt til folk og det gjelder uansett hvilke kroppsfasong en har.

Anonymkode: b1ea6...516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...