Gå til innhold

Hva skal vi finne på å gjøre i ferien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et lite dilema, barna er 13 og 9 år, begge jenter, ingen av dem vil gjøre de samme tingene, så da blir det vanskelig å finne på noe med helle familien. 13 åringen vil ikke på stranda men det vil hun på 9 for eksempel. 

Anonymkode: a539d...f34

Videoannonse
Annonse
Gjest BearMama
Skrevet (endret)

13 åringen kan vel henge med venner om dere er hjemme?

Hva med å lage en aktivitetskalender? Kommer litt an på hvor dere bor, men i Oslo er det masse morsomme ting for barn. Klart, 13 åringer vil vel som oftest henge med venninner(?). Det gjorde iallfall jeg så lenge jeg var hjemme.

Endret av BearMama
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, BearMama skrev:

Hva med å lage en aktivitetskalender? Kommer litt an på hvor dere bor, men i Oslo er det masse morsomme ting for barn. Klart, 13 åringer vil vel som oftest henge med venninner(?). Det gjorde iallfall jeg så lenge jeg var hjemme.

Selvfølgelig får 13 åringen henge med venninner, men noen ganger har jeg og far lyst at alle skal finne på noe sammen.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig får 13 åringen henge med venninner, men noen ganger har jeg og far lyst at alle skal finne på noe sammen.

4 minutter siden, BearMama skrev:

Vi bor på sørlandet, så Oslo blir litt langt.

Gjest Cocosa
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da jeg var barn ble vi tvunget med på stranda, fjelltur, familiemiddager osv. Ikke alltid man hadde lyst, men det ble da en grei opplevelse likevel. Har du prøvd det?

Skrevet

Fiske? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...