Gå til innhold

Hjelper knipeøvelser?

Fremhevede innlegg

Gjest Festgjest
Skrevet

Jeg synes jeg "tar inn" veldig mye luft når jeg har sex, særlig "bakfra" er dette plagsomt, det kommer inn så mye luft at det gjør vondt noen ganger. Og når den skal ut igjen er ikke akkurat det så veldig lekkert heller. Har noen knepet seg ut av dette problemet. Funker knipeøvelser til å bli kvitt denne forbaska lufta? :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

En ting som i hvert fall hjelper litt på "luft-problemet" er å ha kontroll på muskulaturen og knipe igjen idet ham penetrerer. Slipper fullt så mye luft da...

Men for å gjøre det er det kjekt å trene musklene litt...

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, dette med knipeøvelser er høyst oppskrytt.

Sannsynligvis har han liten og tynn penis. Da er det ikke mye rom for å "bli tatt" så det merkes.

Det er det som er det dumme med menn som har lite utstyr, en merker ikke at de er der engang.

Det kan fort bli litt sånn "jøss, er det mygg her å 'a?"

Gjest Madam Felle
Skrevet

Sannsynligvis har han liten og tynn penis. Da er det ikke mye rom for å "bli tatt" så det merkes.  

Det er det som er det dumme med menn som har lite utstyr, en merker ikke at de er der engang.

:roll:

Skrevet

Nei nå altså :hoho:

Ikke bry deg, knipeøvelser er kjempe bra :wink: Virkelig altså! Men jeg mener at det der med luft ikke henger sammen med hvor trang man er?

Gjest Festgjest
Skrevet

Neeeei jeg kan ikke akkurat si det er problemet. Om det er det som forårsaker det for din del, så er det vel egenetlig synd på deg. Ellers synes jeg at du kan holde deg for god til å komme slike plattheter når jeg forsøker å spørre om noe som plager meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...