Gjest Billur Skrevet 7. mars 2005 #1 Skrevet 7. mars 2005 Hva betyr dette: tajomnik predstavenstva ? Lurer på om det kan være en stillingstittel?
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #2 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har via predstavenstva funnet ut som du viser til at det nok er en stillingstittel, men noe mer enn dette finner jeg ikke desverre. Du får nok svar snart :-)
Gjest Eurodice Skrevet 7. mars 2005 #3 Skrevet 7. mars 2005 Jeg tror det betyr hemmelig representant. Jeg kan ikke slovakisk, men har sett etter i en serbokroatisk og en russisk ordbok. Disse språkene er jo slaviske og har mange likheter.
Gjest Billur Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 OK, takk skal dere ha. Er en forholdsvis fjern bekjent av meg i Slovakia som har dette som en del av signaturen i mailen sin når hun mailer meg fra jobbmail. Har bare en følelse av at hun legger på litt når hun snakker om jobben sin;)
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #5 Skrevet 9. mars 2005 OK, takk skal dere ha. Er en forholdsvis fjern bekjent av meg i Slovakia som har dette som en del av signaturen i mailen sin når hun mailer meg fra jobbmail. Har bare en følelse av at hun legger på litt når hun snakker om jobben sin;) hun er nok ikke alene om det i så tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå