Gjest Lille Solstråle Skrevet 7. mars 2005 #1 Skrevet 7. mars 2005 I dag fikk jeg et ubesvart anrop fra et nummer som begynner med +2169******* Hvor i verden kommer dette retningsnummeret fra, er det noen som vet hvordan man finner det ut?
Caramba Skrevet 7. mars 2005 #2 Skrevet 7. mars 2005 Utenlandsopplysningnen! (Husker ikke nummeret dit)
Gjest Eurodice Skrevet 7. mars 2005 #3 Skrevet 7. mars 2005 Dette telefonnummeret kan være fra Tunisia, +216 og retningsnr. Nummeropplysning utlandet er 1882. Håper du finner ut av det. Ble litt nysgjerrig, jeg. Relativt sent i går kveld ringte det først på hjemmetlf. min, for meg et ukjent svensk nr. En stund etterpå ringte mobiltlf. med samme nr. Ingen som svarte i den andre enden.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 Takk! Det var Tunisia, ja, og da skjønte jeg med en gang hvem det var. Hvordan fant du ut at retningsnummeret begynner med +216?
Potetskrell Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Her for eksempel, finner man ut det: http://www.overbye.no/weblog/archives/000272.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå