AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #1 Skrevet 16. juli 2018 Skal i dåp nå til helgen og trenger tips til hvordan jeg kan dekorere ostekaken. Jeg skal ha bringebærgelelokk og muligens jordbær rundt kaka.. Men hva kan jeg dekorere toppen med som gjør at den ser elegant ut? Anonymkode: e921f...122
Rosatoast Skrevet 16. juli 2018 #2 Skrevet 16. juli 2018 Fancy bær, rips eller sånn gul rund bær. Husker aldri hva den heter Du kan smelte hvit sjokolade og dandere den.
Ullvott Skrevet 16. juli 2018 #3 Skrevet 16. juli 2018 (endret) Jeg synes det er ganske fint når man danderer en «haug» med ulike friske bær på kaken. Del et par jordbær i to, ta en rakle eller to med rips, 10-12 blåbær og 5-6 bringebær, og forsøk å få dem til å se «tilfeldig elegant» lagt opp sammen. PS: den gule, runde heter Physalis Endret 16. juli 2018 av Ullvott
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #4 Skrevet 16. juli 2018 Akkurat nå, Ullvott skrev: Jeg synes det er ganske fint når man danderer en «haug» med ulike friske bær på kaken. Del et par jordbær i to, ta en rakle eller to med rips, 10-12 blåbær og 5-6 bringebær, og forsøk å få dem til å se «tilfeldig elegant» lagt opp sammen. Det er sånn jeg også så det litt for meg, men om resultatet blir sånn er jo spørsmålet... Prøver på det... Anonymkode: e921f...122
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #5 Skrevet 16. juli 2018 6 minutter siden, Rosatoast skrev: Fancy bær, rips eller sånn gul rund bær. Husker aldri hva den heter Du kan smelte hvit sjokolade og dandere den. Physallis 😛 Anonymkode: e921f...122
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #6 Skrevet 16. juli 2018 8 minutter siden, Ullvott skrev: Jeg synes det er ganske fint når man danderer en «haug» med ulike friske bær på kaken. Del et par jordbær i to, ta en rakle eller to med rips, 10-12 blåbær og 5-6 bringebær, og forsøk å få dem til å se «tilfeldig elegant» lagt opp sammen. PS: den gule, runde heter Physalis Hva med f.eks sjokoladebokstaver med navnet til dåpsbarnet? Anonymkode: e921f...122
Ullvott Skrevet 16. juli 2018 #7 Skrevet 16. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sånn jeg også så det litt for meg, men om resultatet blir sånn er jo spørsmålet... Prøver på det... Anonymkode: e921f...122 Prøv å legge det opp på en tallerken e.l. først, så har du en plan 1
ashera Skrevet 17. juli 2018 #8 Skrevet 17. juli 2018 På 16.7.2018 den 17.33, AnonymBruker skrev: Hva med f.eks sjokoladebokstaver med navnet til dåpsbarnet? Anonymkode: e921f...122 Dårlig plan på ostekake. De vil gå i oppløsning på gelelokket. Støtte forslaget om physalis om lokket er oransje, røde bær om du bruker jordbær- eller bringebærlokk. Ta isåfall pynten på rett før servering. Jeg har også pyntet med spiselige blomster, som tagetes eller ringblomst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå