Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og je vet at det nok ikke er noe big deal for de fleste, men for meg er det sommerens høydare! Må kjøre langt og det er en ganske spontan tur, og siden jeg har dårlig økonomi har jeg skrapt sammen det jeg klarer. Så jeg lurer på: hva MÅ jeg kjøpe der? Hva er typisk det man kjøper? Jeg snuser. Siberia snus. Får den bare på narvesen her. Hvordan finner jeg ut om den er og få tak i der? Har de all snus liksom? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Offred skrev:

Og je vet at det nok ikke er noe big deal for de fleste, men for meg er det sommerens høydare! Må kjøre langt og det er en ganske spontan tur, og siden jeg har dårlig økonomi har jeg skrapt sammen det jeg klarer. Så jeg lurer på: hva MÅ jeg kjøpe der? Hva er typisk det man kjøper? Jeg snuser. Siberia snus. Får den bare på narvesen her. Hvordan finner jeg ut om den er og få tak i der? Har de all snus liksom? 

Mitt tips er å slutte med snus så får du råd til å reise til en mer spennende destinasjon.

Anonymkode: 64953...104

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mitt tips er å slutte med snus så får du råd til å reise til en mer spennende destinasjon.

Dagens rasshøl. Gz!

Anonymkode: 37c09...cf7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

De har flere salgssteder for snus på Nordby(gjerne inne i godisbutikkene). Spør de som jobber der? 

Ellers er det ingen Nordby tur for min del uten å grave dypt i smågodtutvalget, fantastisk utvalg og alltid fersk.

skal du handle mat? Jeg foretrekker matbutikken Nordby supermarked (?) som ligger i 1 etg. Elsker den butikken.

ellers har de jo mange standard klesbutikker osv. 

Trenger du apotekvarer, så er enkelte varer veldig mye billigere der. Hamstrer alltid nesespray, smertestillende og gnagsårplaster.

Rusta har bra utvalg av shampoo og div til en veldig billig penge.

masse gode «restauranter» på senteret når du blir sulten! 

Anonymkode: 1d9da...3b3

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker deg god tur :) Jeg pleier å kjøpe ost der :)

Anonymkode: cc0f5...5eb

AnonymBruker
Skrevet

Dagens rasshøl. Gz!

Tja. Når man nevner dårlig råd og rett etter skriver om sitt snusforbruk så sier det seg selv at man bør slutte med snus. Hilsen rasshølet 😄 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva er "Nordby"?

Anonymkode: 28533...f95

AnonymBruker
Skrevet

Hesteutstyr 

Anonymkode: 489f4...ab4

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Når man nevner dårlig råd og rett etter skriver om sitt snusforbruk så sier det seg selv at man bør slutte med snus. Hilsen rasshølet 😄 

At du ikke tror folk ser matematikken selv gjørd deg til idiot, ikke ts.

• Liker 2
Skrevet

Wow...jeg satt faktisk akkurat å så på den plassen på nett jeg også. Fristende.
Ja, den runde høye osten er i alle fall veldig god og de tåler greit å fryses.

f10f1-dd5322ccd0380a08a8995f6f0a9d7539.j

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bacon (3-pakk) og kyllingfileter (fra frysedisk). Cola på boks. Gode oster. Av erfaring kjøper vi mer enn vi trenger og alt blir ganske dyrt likevel.. Se opp for E-stoff i kjøttet!

Enda billigere å handle i sjappene på Svinesund (ta til høyre i rundkjøringen) - men også en god del mer harry opplevelse enn på Nordbysenteret.

Min favoritt er forresten Iittala outlet'en på Nordbysenteret (den er ganske bortgjemt og litt vanskelig å finne). Og Søstrene Grene.

Anonymkode: 3165e...591

Skrevet

Billig kjøttdeig og kyllingfiletog alt av kjøttpålegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøtt og ost er top notch i Sverige, sykt billig og mye for pengene.

Kjøttpålegg, kjøtt middag  og alle type oster mmm

Anonymkode: 6654a...9b1

Skrevet

og sprit, vin

AnonymBruker
Skrevet

Capri sonne

Anonymkode: 489f4...ab4

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er "Nordby"?

Anonymkode: 28533...f95

Det er et stort butikksenter i Strømstad kommune (Sverige), et stykke utenfor bysentrum, ikke langt fra Halden.

Endret av Arabella
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke som folk flest - og kjøper alkoholfri øl i sverige, på polet endatil 😛 men de koster ned til halvparten av hva de samme koster i norge + bedre utvalg

Hermetiske bønner, linser, kikerter ol. - koster ned mot halvparten, bruker mye av det, så sparer endel der.

Godteri og brus generelt - pga sukkeravgiften i Norge.

Felix potetmos - big pack - mye, mye bedre enn norsk posemos! 

Knekkebrød, godt utvalg og rimelig.

Rett i koppen-posesuppe - en 3-pak koster like mye som en enkeltpose i norge, også har de andre smaker. 

Anonymkode: e17ce...b47

AnonymBruker
Skrevet

Husk at ting er ikke så billig der som mange tror. Det er bare noen helt speisifikke varer man kan spare mye penger på å kjøpe i Sverige, og det bare om du bruker så mye at du kjøper i store kvanta. For eksmpel tobakk.

Men ellers kan du like godt handle hjemme eller på nett.

Anonymkode: fea02...0a1

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at ting er ikke så billig der som mange tror. Det er bare noen helt speisifikke varer man kan spare mye penger på å kjøpe i Sverige, og det bare om du bruker så mye at du kjøper i store kvanta. For eksmpel tobakk.

Det er kvote på tobakksvarer og alkohol.

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sparer fremdeles rundt 500,- selv om man kjøper tobakk i Sverige. Enda mer om man kjøper på båten fra Sandefjord. Dog, Wasa knekkebrød er dyrere i Sverige og kjøttdeigen (ihvertfall den jeg kjøpte) er full av vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...