AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #1 Skrevet 16. juli 2018 Kjenner jeg blir så sint!! Jeg har hørt så mange fortelle om at de har blitt misbrukt seksuelt, og har fått ødelagt hele livet. Det er bare helt tragisk! Man hører historien til ofrene, men ikke til overgriperen. Hvem er dere? Hvem gjør sånn mot sine egne barn? 😰😰😰 Anonymkode: eedda...84b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #2 Skrevet 16. juli 2018 Spør moren min , men hun hadde aldri innrømt at hun har vært vitne til misbruk og vært misbrukeren selv. Kan ikke svare på hennes vegne, men hun er rusavhengig og det har alle kjærestene hennes vært også. Anonymkode: cc67e...76d
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #3 Skrevet 16. juli 2018 Ofte har de selv vært utsatt for overgrep. Uansett er det felles at deres sympati med ofrene er mindre enn å høre på egne ønsker. De er altså villig til å se lidelsen i ofrene sine øyne og fortsatt gjennomføre. Når man tenker sånn på det er det egentlig skremmende lav evne til sympati. Dette gjelder også for mennesker som begår vold og voldtekt ovenfor voksne mennesker. Man er i stand til å se andre mennesker sin lidelse i hvitøye mens man skader dem Anonymkode: c168b...a74 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #4 Skrevet 16. juli 2018 Tror du seriøst de psykopatene vil erkjenne hva de har gjort?? Ikke engang under rettssaker, med sterke bevis fra aktorat, vil disse udyrene erkjenne eller forklare noe som helst. Anonymkode: bbddc...533 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #5 Skrevet 16. juli 2018 Æsj as. Kjenner jeg blir kvalm av slike mennesker. Synd det er så milde straffer i dette landet. Anonymkode: 576d0...acc 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #6 Skrevet 16. juli 2018 Leser bøkene om Alvdalsaken nå. Rett og slett tatt rett ut av den styggeste skrekkfilmen mennesker kunne ha lagd. Er når man forstår hvor grusomme noen mennesker kan være man begynner å tro at det burde cære øye for øye, tann for tann. Anonymkode: b6775...19d 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #7 Skrevet 16. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du seriøst de psykopatene vil erkjenne hva de har gjort?? Ikke engang under rettssaker, med sterke bevis fra aktorat, vil disse udyrene erkjenne eller forklare noe som helst. Anonymkode: bbddc...533 TS her. Jeg er i samme situasjon, eller Dvs jeg har sterke mistanker om misbruk fra biologiske foreldre, flashbacks, mareritt, følelser, tanker og kroppslig følelse av invasjon. Jeg tenker å snakke med dem engang (har ikke kontakt med biologiske foreldre), og si at jeg ikke er sint, ikke skal dømme eller anmelde. At jeg bare vil vite hva det faktisk var som skjedde med meg. At det er greit, og at jeg aksepterer det, men at jeg trenger et svar for at jeg ikke skal gå gal. (Selvfølgelig er dette ikke greit, og jeg kommer til å være sint, skuffet og alt innvendig, men jeg må late som slik at de vet at det ikke får konsekvenser å fortelle). Anonymkode: eedda...84b 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #8 Skrevet 16. juli 2018 Det finnes dessverre overalt. Garantert inne på forumet også. Det er nabo, pianolærer, onkel, mamma, en venn av familien, pappa, bror, kusine, fetter, stemor/stefar, bestefar osv osv. I det fleste tilfeller er det nære relasjoner. Anonymkode: 3dd91...00c 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #9 Skrevet 16. juli 2018 Ta en titt i facebookgruppa barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet, så får du se noen av udyrene. Anonymkode: 988cf...669 10
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #10 Skrevet 16. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg er i samme situasjon, eller Dvs jeg har sterke mistanker om misbruk fra biologiske foreldre, flashbacks, mareritt, følelser, tanker og kroppslig følelse av invasjon. Jeg tenker å snakke med dem engang (har ikke kontakt med biologiske foreldre), og si at jeg ikke er sint, ikke skal dømme eller anmelde. At jeg bare vil vite hva det faktisk var som skjedde med meg. At det er greit, og at jeg aksepterer det, men at jeg trenger et svar for at jeg ikke skal gå gal. (Selvfølgelig er dette ikke greit, og jeg kommer til å være sint, skuffet og alt innvendig, men jeg må late som slik at de vet at det ikke får konsekvenser å fortelle). Anonymkode: eedda...84b Hadde jeg vært redd for at det skulle gå utover andre barn så hadde jeg selvfølgelig anmeldt, men siden de ikke har noe nettverk og det ikke er flere barn i familien, kommer de ikke til å ha sjansen til å gjøre det med flere. De er i tillegg alvorlig syke, og er snaut ute av huset. Jeg får snakke så rolig jeg kan, puste ut og inn. Vise tydelig at det ikke er farlig å fortelle meg hva de gjorde, at jeg heller vil vite enn å gå uviss hele livet, at det beste de kan gjøre for meg nå er å si sannheten. At jeg kommer til å sette pris på at de er ærlige. Anonymkode: eedda...84b 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #11 Skrevet 16. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en titt i facebookgruppa barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet, så får du se noen av udyrene. Anonymkode: 988cf...669 😱😱😱 Anonymkode: eedda...84b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #12 Skrevet 16. juli 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg er i samme situasjon, eller Dvs jeg har sterke mistanker om misbruk fra biologiske foreldre, flashbacks, mareritt, følelser, tanker og kroppslig følelse av invasjon. Jeg tenker å snakke med dem engang (har ikke kontakt med biologiske foreldre), og si at jeg ikke er sint, ikke skal dømme eller anmelde. At jeg bare vil vite hva det faktisk var som skjedde med meg. At det er greit, og at jeg aksepterer det, men at jeg trenger et svar for at jeg ikke skal gå gal. (Selvfølgelig er dette ikke greit, og jeg kommer til å være sint, skuffet og alt innvendig, men jeg må late som slik at de vet at det ikke får konsekvenser å fortelle). Anonymkode: eedda...84b Ville heller rådet deg til å kontakte en psykolog, kanskje få frem flere minner og hjelp til å sortere vekk evt falske minner. Jsr barnevern eller lignende vært i kontakt med deg i barndommen? Kanskje det finnes noen opplysninger der. Anonymkode: bbddc...533 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #13 Skrevet 16. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville heller rådet deg til å kontakte en psykolog, kanskje få frem flere minner og hjelp til å sortere vekk evt falske minner. Jsr barnevern eller lignende vært i kontakt med deg i barndommen? Kanskje det finnes noen opplysninger der. Anonymkode: bbddc...533 Jeg har vært i barnevernet hele livet ja, og går i behandling. Uansett er det jo ingen av disse som kan gi meg et svar. De var jo ikke der da jeg var liten, og aner egentlig ikke noe om hva som skjedde. Dette står heller ikke i barnevernspapirene, men kroppen sier noe annet. Den eneste utveien er faktisk å snakke med de biologiske. Det beste de kan gjøre for meg er å gi meg et ærlig svar. TS. Anonymkode: eedda...84b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #14 Skrevet 16. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært i barnevernet hele livet ja, og går i behandling. Uansett er det jo ingen av disse som kan gi meg et svar. De var jo ikke der da jeg var liten, og aner egentlig ikke noe om hva som skjedde. Dette står heller ikke i barnevernspapirene, men kroppen sier noe annet. Den eneste utveien er faktisk å snakke med de biologiske. Det beste de kan gjøre for meg er å gi meg et ærlig svar. TS. Anonymkode: eedda...84b Ja du får prøve. Lykke til! Anonymkode: bbddc...533 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #15 Skrevet 16. juli 2018 Tror aldri de som gjør sånne grusomme handlinger vil innrømme det. Min far voldtok meg fra jeg var ganske liten, min mor var fullstendig klar over det, og bedrev vold og psykisk terror. Far vet jeg hadde opplevd misbruk, vold, alkoholisme, han var alkoholiker han og, samme med min mor. Min mor vil jeg nok tro var psykopat, sånn som hun holdt på. De har jo selvfølgelig nektet for alt. Takk og pris døde de begge da jeg var relativt ung. Anonymkode: e1e81...615
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #16 Skrevet 16. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har vært i barnevernet hele livet ja, og går i behandling. Uansett er det jo ingen av disse som kan gi meg et svar. De var jo ikke der da jeg var liten, og aner egentlig ikke noe om hva som skjedde. Dette står heller ikke i barnevernspapirene, men kroppen sier noe annet. Den eneste utveien er faktisk å snakke med de biologiske. Det beste de kan gjøre for meg er å gi meg et ærlig svar. TS. Anonymkode: eedda...84b Vet om en kvinne som hadde det som deg, og under time med healer (gikk til healer pga uforklarlige smerter og spenninger som leger ikke fant ut av) husket hun. Faren hadde misbrukt henne. Hun konfronterte ham, han forsvarte seg med at hun «hadde bydd seg frem». Som jentunge. Hun lekset opp for ham da. De har lite kontakt i dag (men noe pga resten av familien?. Lykke til Ts. Håper du får noen svar, og at du uansett klarer å prosessere dette og gå videre. Anonymkode: cb099...9b0
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #17 Skrevet 16. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tror aldri de som gjør sånne grusomme handlinger vil innrømme det. Min far voldtok meg fra jeg var ganske liten, min mor var fullstendig klar over det, og bedrev vold og psykisk terror. Far vet jeg hadde opplevd misbruk, vold, alkoholisme, han var alkoholiker han og, samme med min mor. Min mor vil jeg nok tro var psykopat, sånn som hun holdt på. De har jo selvfølgelig nektet for alt. Takk og pris døde de begge da jeg var relativt ung. Anonymkode: e1e81...615 Fy F... Håper du hadde andre gode voksenpersoner i livet og har klart deg bra. Liten tvil om at vi trenger barnevernet, Stine Sigurd stiftelse og økt kompetabse i rettssystemet. Anonymkode: cb099...9b0
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #18 Skrevet 16. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Leser bøkene om Alvdalsaken nå. Rett og slett tatt rett ut av den styggeste skrekkfilmen mennesker kunne ha lagd. Er når man forstår hvor grusomme noen mennesker kan være man begynner å tro at det burde cære øye for øye, tann for tann. Anonymkode: b6775...19d Jeg klarer ikke å lese om det. Blir kvalm og det ødelegger rett og slett dagen min å høre/lese om barn som har hatt det så ille. Kan ikke fatte hva som gjør at noen mennesker kan misbruke/mishandle barn. Anonymkode: f84ee...231
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #19 Skrevet 16. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta en titt i facebookgruppa barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet, så får du se noen av udyrene. Anonymkode: 988cf...669 Snakker de åpent om overgrep i den gruppa? 😮 Anonymkode: 7696a...ed0
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #20 Skrevet 16. juli 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror aldri de som gjør sånne grusomme handlinger vil innrømme det. Min far voldtok meg fra jeg var ganske liten, min mor var fullstendig klar over det, og bedrev vold og psykisk terror. Far vet jeg hadde opplevd misbruk, vold, alkoholisme, han var alkoholiker han og, samme med min mor. Min mor vil jeg nok tro var psykopat, sånn som hun holdt på. De har jo selvfølgelig nektet for alt. Takk og pris døde de begge da jeg var relativt ung. Anonymkode: e1e81...615 Stor klem til deg! Anonymkode: 42b7e...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå