AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #1 Skrevet 16. juli 2018 Reiser gjennom Madrid,23 idag og ankommer 3 midnatt, mitt neste fly fra madrid går 11 tiden imorgen. 7 timer venting på flyplassen i madrid, sjekka litt rundt, så at det var noe hotell i nærheten. Er det smart av meg å gå på hotell eller vente på flyplassen? Kva hadde du gjort? Anonymkode: cca20...e10
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #2 Skrevet 16. juli 2018 Skal du få litt søvn så er det nok lurt å bo PÅ hotell den tiden du venter på fly, da hvis det er gåavstand mellom flyplass og hotell, dog blir det vel da kun fra 03 til 09, siden man bør være på flyplassen to timer før. Men er du av typen som kan sove overalt, er det jo unødvendig. Anonymkode: e0c40...e6f 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #3 Skrevet 16. juli 2018 Hadde bare prøvd å finne en sofa eller liggestoler på flyplassen og prøvd å få noen timer på øyet der. (Ørepropper er et must) Anonymkode: f0dc1...7b1 2
ValarMorghulis Skrevet 16. juli 2018 #4 Skrevet 16. juli 2018 Regner med de har bagasjeoppbevaring der, så hadde låst inn bagasjen min og lagt meg til å sove på flyplassen. Husk ørepropper og sovemaske dersom dette hjelper deg.
Gjest Overrasket Skrevet 16. juli 2018 #5 Skrevet 16. juli 2018 (endret) Dersom du lander på Barajas har de døgnåpne rom for kortidsleie (maks 6 timer eller noe), eller over natten på terminal 4. Endret 16. juli 2018 av Overrasket
applestories Skrevet 16. juli 2018 #6 Skrevet 16. juli 2018 Jeg hadde ikke brukt penger på hotell i dette tilfellet. Jeg har tilbragt mange lange timer på flyplass, og 7 timer fra du lander til neste fly letter, de hadde ikke vært noe problem med tanke på henting av bagasje, innsjekk, sikkerhetskontroll og alt som hører med. Jeg ville heller prøvd å få meg litt søvn før jeg reiste. 1
applestories Skrevet 16. juli 2018 #7 Skrevet 16. juli 2018 3 minutter siden, Overrasket skrev: Dersom du lander på Barajas har de rom for kortidsleie på terminal 4. Smart, siden det er dit h*n skal. Disse du tenker på? Kan ikke være billig, vet du pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå