AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #1 Skrevet 16. juli 2018 Under mitt første år som nyutdannet har jeg utviklet meg masse. Jeg har jobbet ett sted mitt første år, og nå har jeg fått fast jobb ett annet sted, og føler meg klar for å gå videre. Som nyutdannet ung jente med angst var det skummelt med så mye ansvar, men jeg har kommet meg gjennom alt, mye takket være en kollega som kanskje ikke vet hvor mye hun har betydd for meg. Når jeg nå er ferdig om en uke tenkte jeg å kjøpe «takk for meg»-gave til avdelingen, men ønsker å gi en ekstra liten ting til denne spesielle kollegaen sammen med et kort om hvor mye jeg har satt pris på henne etc. Hun har hatt et tøft år på hjemmefronten, så tenkte det er ekstra hyggelig for henne at noen setter pris på henne og ser hvor fantastisk hun er. Jeg vil ikke at alle andre skal se det, så tenkte på en liten ting til rundt 200kr. Dessuten vil jeg ikke at det skal være «rart» heller. 😅 Ikke blomster. Tips for dette skal bli midt i blinken og ikke over the top? Anonymkode: f62fb...8cb
McFlurry Skrevet 16. juli 2018 #2 Skrevet 16. juli 2018 Hva med ei vinflaske eller at dere to kan dra ut og spise på din regning eller noe (om dere er så close da)? Eventuelt en kopp og te eller noe? Det som setter mest spor vil jeg tro er en opplevelse, men et kort i seg selv vil nok bety mye, og da har hun noe å se på som minner henne om deg
Ullvott Skrevet 16. juli 2018 #3 Skrevet 16. juli 2018 Det er veldig fort gjort å gå «over the top» her, både med gaven og med teksten på kortet. Jeg ville også gått for en vinflaske; alternativt en pakke med gode og litt eksklusive/dyrere varer som te, honning, sjokolade, marmelader e.l. Det er mange som selger slike kortreiste delikatesser etterhvert, og det varierer mye med sted og årstid.
Diamant20 Skrevet 16. juli 2018 #4 Skrevet 16. juli 2018 (endret) Kanskje ferske reker, majones, loff og smør hadde vært noe hvis dere liker det og evt en kurv med norske jordbær Endret 16. juli 2018 av Diamant20 La til noe
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #5 Skrevet 17. juli 2018 En fin kopp til kontoret med noen fine ord på? Utrolig hyggelig for kollegaen din å få no- og noen fine ord (kort). Jeg syns det er hgggelig med noe en kan ha op kontoret jeg da. Anonymkode: e93db...37a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #6 Skrevet 20. juli 2018 Mannen min fikk en porsjons- ostekake, en spesiell vin og hjemmelagde cookies. Det slo an. Anonymkode: 262f3...3c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå