Ayong Skrevet 16. juli 2018 #1 Skrevet 16. juli 2018 Hei dere dere som brukker tinder får dere noe mach og i såfall blir det sex. Jeg er innteressert i one night stand hvordan skal jeg formidle det? Takk for svaret hilsen mann 26
kristineg73 Skrevet 16. juli 2018 #2 Skrevet 16. juli 2018 Ja jeg bruker Tinder. Flere av de jeg har sett som har skrevet at de ønsker ONS. Greit å være ærlig da.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #3 Skrevet 16. juli 2018 Om jeg i det hele tatt skulle vurdere å bruke Tinder ville jeg, i første omgang, passe på å skrive grammatikalsk riktig, ts. Anonymkode: ba0b3...097 1
Akhenaton Skrevet 16. juli 2018 #4 Skrevet 16. juli 2018 Jeg ville kanskje anbefalt å "brukke" tinder i kombinasjon med en god ordbok. Lykke til. 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #5 Skrevet 18. juli 2018 På 16.7.2018 den 21.51, AnonymBruker skrev: Om jeg i det hele tatt skulle vurdere å bruke Tinder ville jeg, i første omgang, passe på å skrive grammatikalsk riktig, ts. Anonymkode: ba0b3...097 Hva har grammatikalsk riktig med saken å gjøre ?? Anonymkode: be605...312
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #6 Skrevet 18. juli 2018 På 16.7.2018 den 22.00, Akhenaton skrev: Jeg ville kanskje anbefalt å "brukke" tinder i kombinasjon med en god ordbok. Lykke til. Har du svart på det jeg lurer på ? Anonymkode: be605...312
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #7 Skrevet 18. juli 2018 På 16.7.2018 den 12.37, Ayong skrev: Hei dere dere som brukker tinder får dere noe mach og i såfall blir det sex. Jeg er innteressert i one night stand hvordan skal jeg formidle det? Takk for svaret hilsen mann 26 På 16.7.2018 den 21.51, AnonymBruker skrev: Om jeg i det hele tatt skulle vurdere å bruke Tinder ville jeg, i første omgang, passe på å skrive grammatikalsk riktig, ts. Anonymkode: ba0b3...097 hvorfor bruker jeg tid på dette? Anonymkode: 3516a...aa9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #8 Skrevet 18. juli 2018 Du får kritikk for grammatikken din fordi veldig mange kvinner vil slutte å snakke med deg på Tinder når de ser hvor dårlig du skriver. Det er fordi man kan aldri vite om du bare har gammeldags dysleksi eller om du kan være "tilbakestående". Hvis du skal fortsette å skrive dårlig, så er det en risk du må ta. Kanskje du møter på ei som skriver like dårlig og derfor ikke bryr seg. For å svare på spørsmålet ditt: jeg får mange matcher, finner noen å ha sex med av og til. Det er med utdannede menn som forstår humoren min, de har veldig bra utseende. Det er lang tid mellom å finne disse folka, men som regel verdt det. Jeg prøver å si fra tidlig i samtalen at jeg ikke er ute etter et forhold, da skjønner de kjapt at jeg vil pule, eller så spør de rett ut om det er det jeg vil. Lykke til. Anonymkode: cd675...903 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #9 Skrevet 18. juli 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva har grammatikalsk riktig med saken å gjøre ?? Anonymkode: be605...312 Er nok en god del som synes dårlig grammatikk er turn off. Anonymkode: ba0b3...097
Ayong Skrevet 18. juli 2018 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2018 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får kritikk for grammatikken din fordi veldig mange kvinner vil slutte å snakke med deg på Tinder når de ser hvor dårlig du skriver. Det er fordi man kan aldri vite om du bare har gammeldags dysleksi eller om du kan være "tilbakestående". Hvis du skal fortsette å skrive dårlig, så er det en risk du må ta. Kanskje du møter på ei som skriver like dårlig og derfor ikke bryr seg. For å svare på spørsmålet ditt: jeg får mange matcher, finner noen å ha sex med av og til. Det er med utdannede menn som forstår humoren min, de har veldig bra utseende. Det er lang tid mellom å finne disse folka, men som regel verdt det. Jeg prøver å si fra tidlig i samtalen at jeg ikke er ute etter et forhold, da skjønner de kjapt at jeg vil pule, eller så spør de rett ut om det er det jeg vil. Lykke til. Anonymkode: cd675...903 Hei igjen takk for hyggelig tilbake melding! jeg er ikke fra Norge og har bodd i Norge i 4 år. Noen ganger skriver jeg feil men jeg er ikke så ille 😊. Jeg skrev spørselen mens jeg kjørte men takk for din respons Endret 18. juli 2018 av Ayong
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #11 Skrevet 18. juli 2018 1 minutt siden, Ayong skrev: Hei igjen takk for hyggelig tilbake melding! jeg er ikke fra Norge og har bodd i Norge i 4 år. Noen ganger skriver jeg feil men jeg er ikke så ille 😊. Jeg skrev spørselen mens jeg kjørte men takk for din respons Mens du var sjåfør? Det er ulovlig og ekstremt farlig. Vennligst stopp hvis det er tilfelle. Anonymkode: cd675...903 1
Ayong Skrevet 18. juli 2018 Forfatter #12 Skrevet 18. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mens du var sjåfør? Det er ulovlig og ekstremt farlig. Vennligst stopp hvis det er tilfelle. Anonymkode: cd675...903 Det var kø og vi nesten ikke kjørte men det var fortsatt stressende! Det er vell mange som gjør dette mens de kjører på full fart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå