Gjest Cocosa Skrevet 16. juli 2018 #1 Skrevet 16. juli 2018 Hva gir man i dåpsgave og den første jule-/bursdagsgaven til egen baby? Forslag?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #2 Skrevet 16. juli 2018 Jeg fikk renset mine egne dåpssmykker og ga det, barnesølje og slikt. (Måtte senere diskret dele dem i to, da jeg fikk en datter til ). Ellers var det små presanger fra oss, en bamse er jo supert. Anonymkode: f38bc...660
Zoey Skrevet 16. juli 2018 #3 Skrevet 16. juli 2018 Vi har kjøpt håndlagde julekuler på marked til ungene. Hver første jul har jeg passet på at den ble åpnet først. Litt morsomt med eldstemann nå. Når vi pynter treet så har det blitt en tradisjon "Heeer er din aller, aller første julegave.. Og dette er X sin.. Og dette er Y sin aller første julegave". De henger bra høyt i treet 😛 De har fått andre ting også, som regel litt nyttig og litt koselig, men de julekulene er litt søte.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #4 Skrevet 16. juli 2018 Jeg husker ikke helt om vi ga noe selv til vårt barn da det ble døpt, men hvis økonomien tillater det, så vil jeg anbefale deg å kjøpe et pledd herfra: https://www.pledd.net/ Det varer i mange år, og er nydelige minner senere. Anonymkode: 7be7b...126
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå