Gå til innhold

Servietter

Anbefalte innlegg

Gjest Betty Boop
Skrevet

Skal dere ha stoffservietter eller papirservietter (tenker på sånne tykke)?

Vi kan få leid hvite stoffservietter av cateringselskapet til 12 kr. stk. Da vasker de dem selvfølgelig for oss etterpå. Det blir for oss ca. 600 kr. Det er vel ingen upris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha stoffservietter!

Det er det de har på restauranten vi feirer på, og det ligger i prisen for vår del...

Men synes ikke det var så gal pris jeg da, og stoffservietter er jo for så vidt mye mer elegant, skulle jeg til å si. Selv om papir serviettene jo gjør samme nytten! :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Det er billigare å sy eigne serviettar, dersom du får tak i rimelig stoff. :) Det skal vi gjere, er alltid greit å ha kvite serviettar, og sjølve syinga går nok rimeleg fort!

Skrevet

Vi har ikke helt bestemt oss enda. Var sikre på papirservietter i begynnelsen, men nå begynner tvilen på ny å komme.... :-? Vi kan få KJØPT stoffserveietter til ca. 10 kr. pr. stk, men det blir jo 700kr. + serveitter til kakene.. Hmmm... :klø:

Hvor mye koster tykke papirservietter da??

Gjest Betty Boop
Skrevet

Får dere kjøpt stoffservietter så billig? Hvor da?

Tror sånne tykke papirservietter koster ca. 2 kr stykket.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har bestilt tøyservietter med initialene våre og bryllupsdatoen brodert på. Siden vi ikke har tøyservietter fra før - og gjerne kunne tenke oss å ha det - så var jo bryllupet en kjempefin anledning til å anskaffe sånne. :)

Til kaffen blir det papirservietter.

K

Skrevet

Helt klart papir!

Vi har ikke råd til noe annet!

50 flotte, hvite, store servietter med pent sølvmønster til 199 kroner på Binders.

Skrevet

Tøy til middag, og papir til kaffen... Men det har blitt sånn pga at lokalet vi skal ha benytter seg at tøy servietter til middagen, og det er inkludert i prisen.

Skrevet
Jeg har bestilt tøyservietter med initialene våre og bryllupsdatoen brodert på. Siden vi ikke har tøyservietter fra før - og gjerne kunne tenke oss å ha det - så var jo bryllupet en kjempefin anledning til å anskaffe sånne. :)

K

Kan jeg spørre hvor du har bestilt de serviettene???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...