Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #1 Skrevet 7. mars 2005 Etter mye kav og stress med vaginisme, gjenstridig møydom som måtte fjernes kirurgisk og en mindre forståelsesfull kjæreste har jeg nå omsider fått det til! Og jeg er så glaaaad :-) ! Fremtiden er igjen lys og vakker! *hoppe rundt og danse* Og det var knall ......
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #5 Skrevet 7. mars 2005 Wow he he, gratulerer! Hva er vaginisme?
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #6 Skrevet 7. mars 2005 Hva er vaginisme? *lurer sammen med Hixerbear*
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #7 Skrevet 7. mars 2005 Fra Trådstarter: Vaginisme er en tilstand er musklene i skjedeåpningen strammer seg slik at forsøk på penetrering er svært smertefull og noen ganger helt umulig. Denne strammingen er IKKE viljestyrt.
Gjest Amona Skrevet 7. mars 2005 #9 Skrevet 7. mars 2005 Fra Trådstarter: Vaginisme er en tilstand er musklene i skjedeåpningen strammer seg slik at forsøk på penetrering er svært smertefull og noen ganger helt umulig. Denne strammingen er IKKE viljestyrt. Uff da :-( det må jo være kjempekjiipt å være plaget med dette. Skjønner veldig godt at trådstarter er glad for å være nypult nå altså
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #13 Skrevet 8. mars 2005 Stilig! Bare pass på at det ikke blir en vane. Sex er som røyking; det kan være litt vondt i begynnelsen, men etter hvert våkner du hver morgen og må ha det, bare må ha det!
smidja Skrevet 8. mars 2005 #14 Skrevet 8. mars 2005 Heerlig, grattis og sett i gang og få mer... og mer... og mer... hehe
Gjest lillelou Skrevet 8. mars 2005 #15 Skrevet 8. mars 2005 shout it out,sistah! men, som Trøffel sier, pass på at det ikke blir noen vane-du vet hva som er vårt motto; "No pling-pling wizzout a wedding ring...." (og til dere uskyldige som syns jeg er en stor tulling nå; det var en til dels meeeget intern spøk,og jeg gratulerer gjest av hele mitt hjerte,siden jeg vet en del om hva hun har vært gjennom).
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #16 Skrevet 8. mars 2005 Fra trådstarter: Det er Verdig og Rett!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå