AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #1 Skrevet 15. juli 2018 Jeg er så sensetiv. Ligger å gråter I senga tanken på jeg skal ha min siste arbeidsdag snart. Jobbet der I 3år men pågrunn av utdannelse og flytting til en annen by må jeg ta farvel. De er som en famile for meg og er helt forferdelig jeg kanskje aldri får se dem igjen. Skal bo veldig langt borte. Vet de ikke dør og jeg kan alltid besøke dem men jeg er så sensetiv og vet jeg kommer til å gråte når dagen kommer. Hvordan hindre dette?! Jeg kan ikke la dem se meg gråte. Anonymkode: 628ad...087
Tilma Skrevet 15. juli 2018 #2 Skrevet 15. juli 2018 Jeg sluttet etter mange år på en jobb også i fjor.. jeg gråt:) så mine tanker er at det er ikke farlig om du begynner å gråte. Prøv heller å ikke stress med å ikke begynne å gråte, da tenker jeg sjangsen ef større for at du begynner!:) 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #3 Skrevet 15. juli 2018 Er det så ille da?:) Siden du omtaler de som familie?:) Jeg grein da sjefen min pensjonerte seg Legg alle til på facebook om du ikke alt har dem, så kan du holde kontakten:) Anonymkode: 4eeeb...e3c 2
Tui Skrevet 15. juli 2018 #4 Skrevet 15. juli 2018 Bare gråt du! Hadde jeg vært kollegaen din hadde jeg grått jeg også... Jeg synes det er super trist når noen slutter og tar veldig lett til tårene... Sunne følelser tenker jeg, og er jo i grunnen bare et positivt tegn👍
Polly Ester Skrevet 15. juli 2018 #5 Skrevet 15. juli 2018 Det er da bare å gråte det? Kan hende kollegaene dine også feller noen tårer fordi de er lei seg for at du slutter? Det er lov å være lei seg og tårer er ikke farlig. Eller dumt. Bør ikke være skambelagt å gråte litt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #7 Skrevet 15. juli 2018 TS her Takk for hjelpende ord❤ jeg tenker at hvis det kommer noen tårer får de bare komme. Off noen dager siden måtte jeg gå på do for å roe ned følelsene siden tanken på jeg skulle slutte fikk meg helt tårevåt haha Jeg tror jeg skal gi kollegaene mine forvarsel, problemet mitt er at jeg ikke bare gråter men jeg nærmest hylgriner og det syntes jeg ser så teit ut, uffa meg. Og alle jeg jobber med er menn passert over 40 😂 Anonymkode: 628ad...087
Serafin Skrevet 15. juli 2018 #8 Skrevet 15. juli 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så sensetiv. Ligger å gråter I senga tanken på jeg skal ha min siste arbeidsdag snart. Jobbet der I 3år men pågrunn av utdannelse og flytting til en annen by må jeg ta farvel. De er som en famile for meg og er helt forferdelig jeg kanskje aldri får se dem igjen. Skal bo veldig langt borte. Vet de ikke dør og jeg kan alltid besøke dem men jeg er så sensetiv og vet jeg kommer til å gråte når dagen kommer. Hvordan hindre dette?! Jeg kan ikke la dem se meg gråte. Anonymkode: 628ad...087 Hvorfor skal du slutte å gråte? Kanskje du skal heller tenke annerledes - ved å gråte får du ventilert ut litt av alle følelser du sitter inne med.
drikkerbrushverdag Skrevet 16. juli 2018 #9 Skrevet 16. juli 2018 Jeg gråt også da jeg slutta, utrolig flaut. Men det viste egentlig bare at jeg følte at det hadde vært et godt sted å være. La dem se at du gråter, de har rukket å bli glade i deg.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #10 Skrevet 16. juli 2018 Jeg gråter selv innimellom fordi jeg skal slutte i min jobb. Har ikke helse til den lenger og har brukt noen mnd med sykmelding på å bestemme meg. Jeg sier opp neste uke og det både gruer og gleder jeg meg til. Jeg går rett ut i arbeidsledighet og vanskeligere økonomi. Jeg har ikke annet valg hvis jeg skal leve i mange år til. Bare gråt du, jeg hadde grått med deg 😊 Anonymkode: 33e8c...849
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå