AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #1 Skrevet 15. juli 2018 Jeg har en kamerat jeg liker veldig godt som person. Men det er også en tiltrekning der. Vi har hatt litt flørt tidligere, men jeg har lyst å bare ha vennskap med han, siden han har vært litt hot/cold mot meg. Siden jeg synes han er en bra person ellers, har jeg lyst å bevare vennskapet, og bare det. Så jeg har lyst å la han tro at jeg ikke er tiltrukket av han lenger, men bare ser på han som en venn. Noen som har prøvd det, og har noen tips? Anonymkode: 777ed...82a 1
McFlurry Skrevet 15. juli 2018 #2 Skrevet 15. juli 2018 Det kan være vanskelig, men prøv å rett og slett unngå ting som kan oppfattes flørtete, som enkelte blikk, berøring osv
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #3 Skrevet 15. juli 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en kamerat jeg liker veldig godt som person. Men det er også en tiltrekning der. Vi har hatt litt flørt tidligere, men jeg har lyst å bare ha vennskap med han, siden han har vært litt hot/cold mot meg. Siden jeg synes han er en bra person ellers, har jeg lyst å bevare vennskapet, og bare det. Så jeg har lyst å la han tro at jeg ikke er tiltrukket av han lenger, men bare ser på han som en venn. Noen som har prøvd det, og har noen tips? Anonymkode: 777ed...82a Spør om han vil være med på ting dere gjør i gruppe med andre. Anonymkode: 15fc0...b15
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 På 15.7.2018 den 23.53, McFlurry skrev: Det kan være vanskelig, men prøv å rett og slett unngå ting som kan oppfattes flørtete, som enkelte blikk, berøring osv Det blir hardt, dette, men skal prøve å ikke ta på han. Skal være kontrollert. Anonymkode: 777ed...82a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #5 Skrevet 18. juli 2018 Det kan du bare gi opp. Mye bedre at du bare dropper å ha noe med han å gjøre ellers kommer du deg aldri videre. En person som behandler deg hot/cold er IKKE en bra person. Anonymkode: 3a061...5ab 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #6 Skrevet 18. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan du bare gi opp. Mye bedre at du bare dropper å ha noe med han å gjøre ellers kommer du deg aldri videre. En person som behandler deg hot/cold er IKKE en bra person. Anonymkode: 3a061...5ab Jo, dette blir en anledning for meg til å kjenne min styrke. Anonymkode: 777ed...82a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #7 Skrevet 18. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, dette blir en anledning for meg til å kjenne min styrke. Anonymkode: 777ed...82a Hæ? Det kommer aldri til å funke. Anonymkode: d948d...9fb 2
Gjest Overrasket Skrevet 18. juli 2018 #8 Skrevet 18. juli 2018 (endret) Den beste måte jeg vet om er å snike inn i samtalen "Det som er så fint med oss, er at vi bare ble venner helt fra starten vi, så slipper man å gå rundt å lure". Det er jo litt løgn da i ditt tilfelle, men det fungerer bra. Endret 19. juli 2018 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #9 Skrevet 18. juli 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, dette blir en anledning for meg til å kjenne min styrke. Anonymkode: 777ed...82a Svakhet mener du vel. Anonymkode: 3a061...5ab 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #10 Skrevet 18. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Svakhet mener du vel. Anonymkode: 3a061...5ab At dere tror jeg ikke skal lykkes, har bare motsatt virkning på meg. Er visst vanskelig å forstå for noen. Anonymkode: 777ed...82a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #11 Skrevet 18. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: At dere tror jeg ikke skal lykkes, har bare motsatt virkning på meg. Er visst vanskelig å forstå for noen. Anonymkode: 777ed...82a Hvis målet er å hevne deg på han ved å vise hvor lite han betyr så oppnår du det motsette ved å gjøre dette. Det beste er at han ikke får innblikk i ditt liv i det hele tatt fra nå av. Og når dere er på samme sted, ikke si hei engang. Anonymkode: 3a061...5ab
Gent82 Skrevet 18. juli 2018 #12 Skrevet 18. juli 2018 Promp og rap når du er med han så skjer friendzoninga automatisk. Det er den sikre raske og enkle metoden. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #13 Skrevet 18. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis målet er å hevne deg på han ved å vise hvor lite han betyr så oppnår du det motsette ved å gjøre dette. Det beste er at han ikke får innblikk i ditt liv i det hele tatt fra nå av. Og når dere er på samme sted, ikke si hei engang. Anonymkode: 3a061...5ab Noe så barnslig. Dette er et livslangt vennskap, som er blitt litt forstyrret pga. flørtingen. Så jeg har tenkt å få det på rett kjøl. Anonymkode: 777ed...82a 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #14 Skrevet 18. juli 2018 Jeg kan komme med min erfaring da. Jeg og min bestevenn var litt av og på med flørting før, men fant på et tidspunkt ut at vi bare var venner og ikke mer. Jeg behandlet han på samme måte som alle mine andre venner. Jeg flørter ikke med dem, så da flørtet jeg ikke med han heller. Vi har fått det til å fungere. Har vert bestevenner nå i 16 år og støttet hverandre gjennom tykt og tynt uten at vi noen gang har vert i nærheten av flørt igjen. Anonymkode: f61f5...879 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #15 Skrevet 18. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan komme med min erfaring da. Jeg og min bestevenn var litt av og på med flørting før, men fant på et tidspunkt ut at vi bare var venner og ikke mer. Jeg behandlet han på samme måte som alle mine andre venner. Jeg flørter ikke med dem, så da flørtet jeg ikke med han heller. Vi har fått det til å fungere. Har vert bestevenner nå i 16 år og støttet hverandre gjennom tykt og tynt uten at vi noen gang har vert i nærheten av flørt igjen. Anonymkode: f61f5...879 Anonymkode: 777ed...82a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #16 Skrevet 18. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noe så barnslig. Dette er et livslangt vennskap, som er blitt litt forstyrret pga. flørtingen. Så jeg har tenkt å få det på rett kjøl. Anonymkode: 777ed...82a Det er bare det at.... Det er ikke slik ting funker. Dere flørtet, ergo er vennskapet over og ut. Særlig når du er interessert i han. Anonymkode: 3a061...5ab
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #17 Skrevet 18. juli 2018 På 15.7.2018 den 23.35, AnonymBruker skrev: Jeg har en kamerat jeg liker veldig godt som person. Men det er også en tiltrekning der. Vi har hatt litt flørt tidligere, men jeg har lyst å bare ha vennskap med han, siden han har vært litt hot/cold mot meg. Siden jeg synes han er en bra person ellers, har jeg lyst å bevare vennskapet, og bare det. Så jeg har lyst å la han tro at jeg ikke er tiltrukket av han lenger, men bare ser på han som en venn. Noen som har prøvd det, og har noen tips? Anonymkode: 777ed...82a Så du er fortsatt interessert? Sånn egentlig? For hvis ikke hadde det vel gått helt av seg selv å inne framstå som interessert? Anonymkode: 95ee3...369 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #18 Skrevet 18. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er bare det at.... Det er ikke slik ting funker. Dere flørtet, ergo er vennskapet over og ut. Særlig når du er interessert i han. Anonymkode: 3a061...5ab 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så du er fortsatt interessert? Sånn egentlig? For hvis ikke hadde det vel gått helt av seg selv å inne framstå som interessert? Anonymkode: 95ee3...369 Er ikke interessert, men tiltrukket, som nevnt. Anonymkode: 777ed...82a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #19 Skrevet 18. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikke interessert, men tiltrukket, som nevnt. Anonymkode: 777ed...82a Da er det vel best at du ‘fader’ han ut. Blir vanskelig å holde kontakten re t vennskapelig om du er tiltrukket. Du vil også lett bli såret, om han møter noen. Anonymkode: 95ee3...369
Rosatoast Skrevet 18. juli 2018 #20 Skrevet 18. juli 2018 Hvis du har et nært forhold til han og dere kan prate om løst og fast, så kan du prate med han om andre gutter. Så forstår han nok at det er andre du er keen på , eller som du eventuelt holder på med eller whatever. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå