AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #1 Skrevet 15. juli 2018 Jeg hørte en sang igår som jeg ikke får ut av hodet, kanskje dere klarer hjelpe med de få tingene jeg husker? det er en sånn typisk «topplåt» om dagen. det kommer en sånn «bombombom» beat, så synger en dame en kort strofe, så samme bombom-lyd igjen før hun synger litt igjen ... herregud dette blir umulig hahah. 😂 kanskje noen vet om noe som kan minne om det? Det jeg husker er fra refrenget Anonymkode: 9f7ed...273
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #2 Skrevet 15. juli 2018 Topplåter om dagen, med dame som synger og litt beat; Solo - Clean bandit med Demi Lovato Ignite - Julie Bergan og Alan Walker etc One Kiss - Dua Lipa og Calvin Harris Anonymkode: e7d20...0a0
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #3 Skrevet 15. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Topplåter om dagen, med dame som synger og litt beat; Solo - Clean bandit med Demi Lovato Ignite - Julie Bergan og Alan Walker etc One Kiss - Dua Lipa og Calvin Harris Anonymkode: e7d20...0a0 Skal sjekke i morgen! Er ikke de to siste hvertfall:) Anonymkode: 9f7ed...273
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #4 Skrevet 16. juli 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Topplåter om dagen, med dame som synger og litt beat; Solo - Clean bandit med Demi Lovato Ignite - Julie Bergan og Alan Walker etc One Kiss - Dua Lipa og Calvin Harris Anonymkode: e7d20...0a0 Det var den første😂 takk!! Anonymkode: 9f7ed...273
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #5 Skrevet 16. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var den første😂 takk!! Anonymkode: 9f7ed...273 Liker den selv ☺️ Anonymkode: e7d20...0a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå