Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Er helt ny her og ønsker litt råd og tips. Greit å kunne snakke med noen andre som er i samme situasjon. 

Jeg og min samboere har nå vært «prøvere» i 11 måneder uten noe hell.... men nå er tante rød forsinket, skulle hat menstrasjon for 3 dager siden. Har ganske stabil syklus, og pleier aldri å gå over tiden. 

Har hat mensen smerter/murringer konstant siden onsdag da mens skulle ha kommet, men ingen andre tegn. Er tidvis kvalm.

Har tatt en graviditets test idag, som viser tydelig negativ, testet på ettermiddagen. 

Er det forsatt håp eller er det syklusens som tuller seg? 

Anonymkode: e985a...45c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha hatt forsinket eggløsning, som enten kan gjøre at en eventuell positiv test slår senere ut, eller du kan få mensen senere. 

Eller du kan ha tatt en test som viste falsk negativ. 

Eller du kan ha hatt for utvannet urin (men etter ikm skal ikke det ha noe å si når på døgnet du tar test). 

Anonymkode: e3082...4e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha hatt forsinket eggløsning, som enten kan gjøre at en eventuell positiv test slår senere ut, eller du kan få mensen senere. 

Eller du kan ha tatt en test som viste falsk negativ. 

Eller du kan ha hatt for utvannet urin (men etter ikm skal ikke det ha noe å si når på døgnet du tar test). 

Anonymkode: e3082...4e0

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du eggeløsningstester? Og kartlegger eggeløsningen din?:)

Anonymkode: 7b185...56b

Skrevet

Takk for svar. 

Får prøve å teste igjen iløpet av noen dager, eller se om mensen dukker opp.

Nei jeg har ikke prøvd eggløsningstester, burde kanskje teste det. Har brukt en app på telefonen som heter «Flo» som skal spore eggløsning. Og det kan virke som den stemmer, jeg har hvertfall eggløsnings smerter når appen viser at jeg har eggløsning...

hadde så inderlig håpt på en positiv test 

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig er du ikke gravid med negativ test etter IKM. 

Anonymkode: 2f63d...dc4

• Liker 1
Skrevet

Tante rød kom dessverre i natt...da er det bare å begynne å prøve igjen 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt den også, men min eggeløsning kom 3 dager senere enn den viste. og har en venninne som nylig ble gravid på første forsøk da hun brukte tester.  Viste seg at eggeløsningen var flere dager senere enn hun trodde med app😊 så vil anbefale å bruke det for å være helt sikker:)

Anonymkode: 7b185...56b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...