AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #1 Skrevet 15. juli 2018 Hva skal jeg skrive på cven min under referanser og erfaring dersom jeg aldri har hatt en jobb? Sliter virkelig med dette... Anonymkode: dfaf6...80e
Knirke Skrevet 15. juli 2018 #2 Skrevet 15. juli 2018 Frivillige verv i organisasjoner og/eller idrettslag er vanlig å ta med. Om du ikke har noen organisasjonserfaring foreslår jeg at du melder deg inn i en snarest. Det kan være noe du engasjerer deg for (politikk, hjelpeorganisasjoner etc) eller en fritidsinteresse. Ikke oppgi referanser før arbeidsgiver spør om det. Skriv «referanser oppgis på forespørsel»
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #3 Skrevet 17. juli 2018 Du skriver ingenting under erfaring hvis du ikke har jobberfaring. Referanser skal du føre opp i CV'en med mindre det er en spesiell grunn til at du ikke skal gjøre det. Når du ikke har referanser fra jobb kan du bruke leder i en forening du har hatt verv i, veileder på studiet etc. Anonymkode: aa8bb...e7b
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #4 Skrevet 17. juli 2018 Skriv skole, evt hobbyer og ting du er god på. Alle må begynne et sted. Skaff degrn god referanse. Det er viktig. Anonymkode: b8966...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå