AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #1 Skrevet 15. juli 2018 Ettersom den har steget så høyt i kurs den siste tiden, er det vel lurt å vente med flere handler til den daler litt igjen? Hva mener dere? Anonymkode: 72e60...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #2 Skrevet 15. juli 2018 Jeg mener at du ikke faktisk er klar for å håndtere ansvaret aksjefond består i. Du oppretter hundrevis av tråder om enkeltspørsmålet, du får råd om å ikke engang SE aksjekursene på en måned, og det er et par uker siden: og du er fortsatt i gang med å spørre på nytt... Anonymkode: c2c6a...d35 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #3 Skrevet 15. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg mener at du ikke faktisk er klar for å håndtere ansvaret aksjefond består i. Du oppretter hundrevis av tråder om enkeltspørsmålet, du får råd om å ikke engang SE aksjekursene på en måned, og det er et par uker siden: og du er fortsatt i gang med å spørre på nytt... Anonymkode: c2c6a...d35 Hva? Dette er min første tråd på forumen. Anonymkode: 72e60...f5b 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #4 Skrevet 15. juli 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at du ikke faktisk er klar for å håndtere ansvaret aksjefond består i. "Ansvaret aksjefond består i" ---- hva mener du med det ? Aksjefond er jo bare en måte å spare på , og det er politisk ønske om at flere sparer i aksjefond, og på sikt gir sparing i aksjer historisk større avkastning enn høyrentekonto. Krever vel ikke noen spesiell modning av småspareren å investere i akjsefond Anonymkode: fc0e6...078 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #5 Skrevet 16. juli 2018 Har du tro på fondet, så opprett månedlig sparing og «glem» fondet i noen år. Å time markedet klarer du ikke. Du kan evnt hive inn ekstra penger, dersom fondet har falt mye den siste tiden. Anonymkode: 1dfe2...093 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #6 Skrevet 16. juli 2018 Nå får det være nok mas om dette fondet! Det holder nå! Anonymkode: a2b31...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #7 Skrevet 16. juli 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Hva? Dette er min første tråd på forumen. Anonymkode: 72e60...f5b Nei. Anonymkode: c2c6a...d35
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #8 Skrevet 16. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du tro på fondet, så opprett månedlig sparing og «glem» fondet i noen år. Å time markedet klarer du ikke. Du kan evnt hive inn ekstra penger, dersom fondet har falt mye den siste tiden. Anonymkode: 1dfe2...093 Tack så mycket för din hjälp! Anonymkode: 72e60...f5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå