Gå til innhold

DNB Teknologi - nu venter man vel med flere handler, eller hva?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ettersom den har steget så høyt i kurs den siste tiden,  er det vel lurt å vente med flere handler til den daler litt igjen? Hva mener dere?

Anonymkode: 72e60...f5b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at du ikke faktisk er klar for å håndtere ansvaret aksjefond består i.

Du oppretter hundrevis av tråder om enkeltspørsmålet, du får råd om å ikke engang SE aksjekursene på en måned, og det er et par uker siden: og du er fortsatt i gang med å spørre på nytt...

Anonymkode: c2c6a...d35

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at du ikke faktisk er klar for å håndtere ansvaret aksjefond består i.

Du oppretter hundrevis av tråder om enkeltspørsmålet, du får råd om å ikke engang SE aksjekursene på en måned, og det er et par uker siden: og du er fortsatt i gang med å spørre på nytt...

Hva? Dette er min første tråd på forumen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Ansvaret aksjefond består i" ---- hva mener du med det ? Aksjefond er jo bare en måte å spare på , og det er politisk ønske om at flere sparer i aksjefond, og på sikt gir sparing i aksjer historisk større avkastning enn høyrentekonto. Krever vel ikke noen spesiell modning av småspareren å investere i akjsefond

Anonymkode: fc0e6...078

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du tro på fondet, så opprett månedlig sparing og «glem» fondet i noen år. Å time markedet klarer du ikke. 

Du kan evnt hive inn ekstra penger, dersom fondet har falt mye den siste tiden. 

Anonymkode: 1dfe2...093

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå får det være nok mas om dette fondet! Det holder nå!

Anonymkode: a2b31...a7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Hva? Dette er min første tråd på forumen.

Nei.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du tro på fondet, så opprett månedlig sparing og «glem» fondet i noen år. Å time markedet klarer du ikke. 

Du kan evnt hive inn ekstra penger, dersom fondet har falt mye den siste tiden. 

Anonymkode: 1dfe2...093

Tack så mycket för din hjälp! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...