Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #41 Skrevet 9. mars 2005 Jeg begynner å lure selv, jeg hadde virkelig blitt skuffet om min tante var så firkantet og kjip...og min tante er faktisk ikke det, og hun er 78 år....
Gjest Porselen Skrevet 9. mars 2005 #42 Skrevet 9. mars 2005 Kristen nestekjærlighet gjelder kun for de som har samme tro som en selv, de andre skal bare respektere at deres holdninger ikke er akseptert. Eller ? Jeg gir gave til mine tantebarn, 1000,-, uansett om de velger kirkelig eller borgerlig konfirmasjon. Jeg respekterer deres valg.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #43 Skrevet 9. mars 2005 Jeg er ihvertfall ikke redd for å stå for mine standpunkt.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #44 Skrevet 9. mars 2005 Jeg er ihvertfall ikke redd for å stå for mine standpunkt. He, he - det har vi forstått Tex! Jeg er heller ikke redd for det, men jeg vokter meg vel for å såre andre pga. mine (til tider misforståtte?) standpunkt. Men, du virker som en ganske hard og idealistisk dame, og da vet vel niesen din om dette fra før så hun ikke blir lei seg tenker jeg. ALLE bør respekteres for de valgene de tar, inkludert Tex.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #45 Skrevet 9. mars 2005 Min niese kjenner meg ikke i det hele tatt, så hun aner absolutt ingenting om mitt standpunkt i denne saken. Å være redd for å såre andre hele tiden legger en demper på diskusjonene her inne, jeg mener at en bør kunne være mer direkte og ærlig her inne enn andre steder, fordi en forholder seg til nick på nett istedet for venner og familie. Derfor er dette et utmerket sted for å lufte temaer på en grundigere måte. Jeg mener aldri å såre noen, jeg ønsker bare å uttrykke klart hva det er jeg mener, slik at det ikke blir noen misforståelser. Hard og idealistisk......... I wish
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #46 Skrevet 9. mars 2005 Jeg er ihvertfall ikke redd for å stå for mine standpunkt. Det er ikke Børre Knudsen heller....
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #47 Skrevet 9. mars 2005 Min niese kjenner meg ikke i det hele tatt, så hun aner absolutt ingenting om mitt standpunkt i denne saken. Å være redd for å såre andre hele tiden legger en demper på diskusjonene her inne, jeg mener at en bør kunne være mer direkte og ærlig her inne enn andre steder, fordi en forholder seg til nick på nett istedet for venner og familie. Derfor er dette et utmerket sted for å lufte temaer på en grundigere måte. Jeg mener aldri å såre noen, jeg ønsker bare å uttrykke klart hva det er jeg mener, slik at det ikke blir noen misforståelser. Hard og idealistisk......... I wish En ting er å være ærlig og direkte på nett, det som er interessant (syns jeg) er hvordan man praktiserer det i det virkelig liv. Jeg tror, uten at jeg kjenner deg, at du ihvertfall kommer til å sende et kort til niesen din den dagen hun evt. velger borgerlig konfirmasjon. Men, det kan jo hende jeg tar feil
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #49 Skrevet 9. mars 2005 Det er ikke Børre Knudsen heller.... Ikke Nelson Mandela heller
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #50 Skrevet 9. mars 2005 Ikke Nelson Mandela heller Er det noen din måte å uttrykke seg på ikke gir assosiasjoner til så er det Nelson Mandela. (Du er ikke sann, eller er du kanskje bare dårlig til å uttrykke deg skriftlig?)
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #51 Skrevet 9. mars 2005 .....eller er du kanskje bare dårlig til å uttrykke deg skriftlig? Ja, der har vi det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå