Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2002 #1 Skrevet 16. august 2002 Hei! Er ei sprek jente på 47 som trener flere ganger i uka. For lettvinthets skyld har det blitt til at jeg alternerer mellom et par trenings-BH'er, også til daglig bruk, er så behagelig syns jeg, og fine nok til å brukes som soltopper. Til fest har jeg no' svarte greier som presser sammen og løfter opp, med avtagbare stropper, altfor ubehagelig til daglig bruk. Hvor lenge bruker dere en trenings-BH før den kasseres? Bruker C-cup, og nå kunne jeg tenke meg å investere i en daglig-BH, som samtidig som å være behagelig og holde ting på plass, også løfter litt (tenker ikke akkurat på push-up) og bidrar til en pen byste i trange topper......Strever litt med dette, så jeg blir veldig glad for alle gode tips fra dere 'BH-kjennere'
Gjest pulverheksa Skrevet 12. september 2002 #2 Skrevet 12. september 2002 Vil anbefale deg å gå på en spesialforretning. Da får du hjelp til prøving og de har bh er som passer til alle. Ellers er svegmark et godt merke. Har flere hverdags bher i dette merket. Det føres på Lindex lukke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå