Lykkehjerte Skrevet 17. juli 2018 #21 Skrevet 17. juli 2018 Av alle de mange bryllupene jeg har vært i, har brudeparene danset, men ingen av parene danset vals. Samtlige danset en vanlig rolig dans, til en sang som har betydd noe for de. Parene holdt rundt hverandre og beveget litt på seg.😊Om dere velger en slik variant, eller ingen dans, betyr ikke noe, så lenge dere er fortrolige med det. Det er det som er viktig! Sikkert lurt å gjøre som noen har nevnt, at det nevnes. For da slipper dere mas om det, samt måtte forsvare valget deres. Det er deres dag, som dere har rett til å nyte til fulle, med egne komfortable avgjørelser!❤Gratulerer!😊
ablaze Skrevet 19. juli 2018 #22 Skrevet 19. juli 2018 Jeg har alltid vært glad i å danse, men min mann hater det. Vi hadde, noe jeg velger å kalle, en bryllupsdans - ikke vals. Det var faktisk veldig koselig å stå der tett inntil - nygift og forelsket - og «danse». Og så er det utrolig fine bilder som jeg er veldig glad for å ha. Vi danset forresten til Norah Jones’ Come away with me.
skruf Skrevet 19. juli 2018 #23 Skrevet 19. juli 2018 Vi danset vals (hadde øvet oss på forhånd, jeg kunne vals men ikke mannen), tenkte litt med gru på å danse en hel sang alene mens alle sto å kikket på (hater oppmerksomhet), men det løste seg helt fint: Vi startet valsen og danset litt alene, deretter kom foreldre og forlovere inn på gulvet og deltok. Pappa danset med svigermor, mamma med svigerfar og forloverene med hverandre. Også ble det flere og flere som danset
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #24 Skrevet 19. juli 2018 trenger ikke å brudevalsen. Jeg og min brudgom hadde egenkomponert dans, det var ingen vals. Så hadde jeg og min pappa en egenkomponert dans, litt seinere på kvelden. Men vi er glad i dans, musikk og show!! Anonymkode: 5239c...c22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå