Gjest Ryddejenta Skrevet 7. mars 2005 #1 Skrevet 7. mars 2005 Jeg fikk meg type for ca to mnd siden, vi har det veldig fint sammen på alle måter bortsett fra at han har en stygg uvane. Han sitter med hånden nedi buksa. Det er somregel på hoften, men det er fortsatt ikke pent. VI har snakket om det, og han sier at det er en stygg uvane og at det er en ubesvist handling. Han sier også at det er noe faren hans, bestefaren og en onkel driver med. Jeg kommenterer det vær gang jeg ser han gjør dette, men ser ut som det er til ingen nytte. Noen som har noen tips eller hurtigvirkende kur???
Gjest Moonshadow Skrevet 7. mars 2005 #2 Skrevet 7. mars 2005 Har også vært sammen med flere som gjør det samme. Synes ikke det har noen ting å si jeg da..
Gjest Madam Felle Skrevet 7. mars 2005 #3 Skrevet 7. mars 2005 Hvorfor henge seg opp i det? I alle fall om det bare er hjemme han gjør det, men gjør han det samme borte kan du si i fra. På den andre siden, er det din jobb å fortelle han hva han får og ikke får gjøre?
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #5 Skrevet 7. mars 2005 Tips: aksepter at han er helt normal! Og takke meg til om min samboer skulle begynne å bestemme hvor jeg skal få lov til å ha hånd mi eller ei. Det er somregel på hoften, men det er fortsatt ikke pent. Hvem har bestemt at det ikke er "pent", og at han derfor ikke kan få lov til å gjøre dette i sitt eget hjem? Jeg får i alle fall lov til å legge hendene mine der jeg vil, og det er tidvis i buksa mi ja, på magen legger jeg den da. (Jeg er jente, om det har noe som helst å si) Det er rett og slett behagelig, varmt og mykt (og lindrende når jeg har vondt der i tillegg da) La ham nå være normal. Dersom du vil forandre ham til å være akkurt slik du har bestemt tror jeg ikke det er meninga du skal bo sammen med noen...
Gjest Forundelig Skrevet 7. mars 2005 #6 Skrevet 7. mars 2005 Er det rart folk krangler..... når man legger seg borti hvor de har hendene....makan!! tenk om noen skal fortelle deg hvor du skal ha hendene? eller irritere seg over at du har henda på hodet... eller klør deg i nesa...eller kanskje du er feilfri???? MAKAN!!
Gjest lilletroll Skrevet 7. mars 2005 #7 Skrevet 7. mars 2005 Jeg fikk meg type for ca to mnd siden, vi har det veldig fint sammen på alle måter bortsett fra at han har en stygg uvane. Han sitter med hånden nedi buksa. Det er somregel på hoften, men det er fortsatt ikke pent. VI har snakket om det, og han sier at det er en stygg uvane og at det er en ubesvist handling. Han sier også at det er noe faren hans, bestefaren og en onkel driver med. Jeg kommenterer det vær gang jeg ser han gjør dette, men ser ut som det er til ingen nytte. Noen som har noen tips eller hurtigvirkende kur??? Så er vel jeg den eneste som forstår deg, da Jeg har heller ikke noe sans for hender nede i buksa.....hjemme får være en ting, men hadde mannen gjort det ute blant folk hadde jg syntes det var flaut.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #8 Skrevet 8. mars 2005 Det var jo nettopp en tråd om dette, for et par uker siden! Der finner du flere med samme erfaring
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #9 Skrevet 8. mars 2005 Her: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=118748
Nabodama Skrevet 9. mars 2005 #11 Skrevet 9. mars 2005 Dette er egentlig veldig uvesentlig, en bagatell. Se stort på det, han kunne hatt atskillig verre vaner.
Gjest Gitte Skrevet 9. mars 2005 #12 Skrevet 9. mars 2005 får da være grenser for hvor mye man skal henge seg opp i... når jeg er sammen med typen, bare oss to hjemme.. får han gjøre som han vil, og jeg som jeg vil.. det er et fristed for oss begge... vi kan være oss selv 100% og selv om han slipper en fjert, ja jeg tåler det også... hånda i buksa på hofta.. oioi for en stygg ekkel uvane... er det mulig
Blåklokke Skrevet 11. mars 2005 #13 Skrevet 11. mars 2005 Huff, nå ble jeg flau. Sitter ofte med hånda i buksa selv, jeg. Jeg som er jente og all ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå