Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eventuelt hvilken dager har dere det? Jeg har aldri lagt merke til det annet enn at jeg er våtere i perioder... Nå er jeg på dag 15 og er ganske tørr. Var våtere fra dag 11-13 sånn ca. Jeg temper og i dag hadde jeg en tempdipp, så er spent på når tempen forhåpentligvis stiger..☺️  Kanskje EL er i dag eller i morgen?🤷‍♀️☺️

Endret av frk.Sanna
Videoannonse
Annonse
Gjest BethD
Skrevet

Ja merker det godt når jeg tørker meg etter do. 

Har det når EL er veldig nærme. En dag før ca 

Skrevet (endret)
8 minutter siden, BethD skrev:

Ja merker det godt når jeg tørker meg etter do. 

Har det når EL er veldig nærme. En dag før ca 

Takk for svar. Hordan føles det ut?☺️ Har du brukt EL tester samtidig eller tempet?

Endret av frk.Sanna
Gjest BethD
Skrevet
1 minutt siden, frk.Sanna skrev:

Takk for svar. Hordan føles det ut?☺️ Har du brukt EL tester samtidig eller tempet?

Temper ikke, men bruker tester :) hva mener du med hvordan det føles ? :)

Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

Temper ikke, men bruker tester :) hva mener du med hvordan det føles ? :)

Ok. Har du positiv test samtidig som slimet?☺️ Tenkte på hvordan slimet føles? Er det som dopapiret blir veldig vått etter du har tørket deg? Litt ekle detlajer kanskje, men alt man lurer på som prøver🙊😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merket veldig godt til EL slimet, det la seg oppå dopapiret når jeg tørket meg etter jeg hadde vært på toalettet og jeg kunne ta det mellom fingrene og trekke det ut til lange tråder. Det kom den dagen jeg hadde positiv EL test og dagen etterpå var testen negativ, så da kom nok slimet èn dag før selve EL dagen. 

Anonymkode: 20dce...c86

• Liker 2
Gjest BethD
Skrevet
25 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Ok. Har du positiv test samtidig som slimet?☺️ Tenkte på hvordan slimet føles? Er det som dopapiret blir veldig vått etter du har tørket deg? Litt ekle detlajer kanskje, men alt man lurer på som prøver🙊😂

Ja har positiv test samtidig :) 

ja det legger seg på papiret på en måte. Trekker ikke helt inn... avogtil ikke så seigt. 

Skrevet

Tusen takk for svar. Da er det kanskje det samme jeg har bare at jeg ikke har strekkt det🙊😅 Jeg har nok eventuelt mest «våte» dager litt flere dager i forkant av eggløsningen...☺️

Gjest BethD
Skrevet
1 minutt siden, frk.Sanna skrev:

Tusen takk for svar. Da er det kanskje det samme jeg har bare at jeg ikke har strekkt det🙊😅 Jeg har nok eventuelt mest «våte» dager litt flere dager i forkant av eggløsningen...☺️

Bruker ikke få så veldig strekkbart slim,men mer slim enn vanlig i syklusen :)

Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

Bruker ikke få så veldig strekkbart slim,men mer slim enn vanlig i syklusen :)

Så greit å høre😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...