Gå til innhold

Fjerne føflekk i ansiktet - laser eller kirurgi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en føflekk på kinnet som har irritert meg i mange år. Ønsker å få den fjernet. Var hos hudlege for mange år siden, ig hun sa hun ikke ville fjerne den fordi arret fort kunne bli mer skjemmende enn føflekken. Hun anbefalte meg å vente til jeg var minst 30, da dannet ikke huden like mye arr lenger. Jeg er nå passert 30 for mange år siden. Fjernet en føflekk på halsen da jeg var ca 20, og en på kjeven da jeg var ca 26-27. Synes de arrene er lite sjenerende. Det er ingen grunn til at føflekken på kinnet skal gi noe større arr.

Er det noen her som har erfaring med å fjerne føflekker i ansiktet? Er det best å bruke laser, eller skhære den bort på "gamlemåten"? Hudlege eller plastikkirurg?

Anonymkode: 0b5da...948

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjernet en utstående føflekk i panna for 10 år siden, var da 25 år. Huden der er jo relativt stram, men har ikke fått arr. Fjernet kirurgisk hos hudlege, måtte sy to sting. 

Anonymkode: d0655...4f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fjernet en utstående føflekk i panna for 10 år siden, var da 25 år. Huden der er jo relativt stram, men har ikke fått arr. Fjernet kirurgisk hos hudlege, måtte sy to sting. 

Anonymkode: d0655...4f2

Var føflekken stor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...