Jens Skrevet 15. juli 2018 #1 Skrevet 15. juli 2018 Datteren min skal for første gang på sommerleir en uke nå i sommer. Vi sendte en mail ang at hun gikk i søvne og fikk til svar at de ikke låste hyttene om natten av sikkerhetsmessige årsaker. De sa dette ville ordne seg med råd fra oss men vi har jo ingen andre råd enn å låse døren og legge bort nøkkelen. Noen som har noe erfaring her?vIlle dere sendt datteren deres avgårde? Må legge til at dette er på en øy...
minister-mio Skrevet 15. juli 2018 #2 Skrevet 15. juli 2018 Jeg syntes ikke dere bør låse henne inne og gjemme nøkkelen. Blir det brann har hun ingen sjanse. Da bør hun heller bli hjemme, men håper ikke dere låser henne inne der heller, men hjemme passer dere sikkert på om natten 4
McFlurry Skrevet 15. juli 2018 #3 Skrevet 15. juli 2018 Hm, dette var vanskelig, men jeg ville sendt datteren min avgårde. De som jobber der er klar over situasjonen og har sagt til deg at det vil ordne seg. Det er hvert fall kjedelig for henne om hun ikke kan delta på slikt fordi hun går i søvne. Kan det være en løsning at de låser døren på kun den hytten og at det eventuelt sover en voksen sammen med dem (om dette ikke allerede er tilfellet). 1
Jens Skrevet 15. juli 2018 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2018 Selv om det sover en voksen sammen med dem og rommet er låst tar det henne ett sekund å låse opp om nøkkelen står i døra.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #6 Skrevet 15. juli 2018 1 time siden, Jens skrev: Selv om det sover en voksen sammen med dem og rommet er låst tar det henne ett sekund å låse opp om nøkkelen står i døra. Kan en voksen ha senga si foran døren og sove der? Evt ha en alarm som går om døren åpnes? Anonymkode: 24fd2...35b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #7 Skrevet 15. juli 2018 Kan hun ikke binde en tråd fast rundt benet og feste til sengestolpen? Det gjør jeg i perioder hvor jeg går i søvne. De gangene jeg da går i søvne våkner jeg av at jeg ikke kommer løs så legger jeg meg igjen Anonymkode: da2f0...cc9 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #8 Skrevet 15. juli 2018 Jeg hadde ikke sendt barnet avgårde hvis jeg ikke var trygg på at hun ble skikkelig passet på. Hadde selv et familiemedlem jeg passet mye på og hen var og en slik som gikk i søvne. Våknet en gang av at hen låste opp utgangsdøra og var på vei ut i undertøyet 0400 om morgenen på vinteren. Etter det så sov jeg på sofaen når jeg hadde hen på besøk. Anonymkode: 9a121...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå