Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

På sims 2 har de flippa helt nå, familien min! Uansett hva de gjør, om de er på vei til å lage mat eller ha sex eller se på tv så klapper de helt rabiat i hendene. Har hushjelp og et veldig rent og fint hus så det er ikke små dyr som flyr tror jeg :klø: utrolig plagsomt at de bare klapper i hendene hele dagen, noen som vet hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av mine klapper i hendene i ett kjør også. Trodde det var fordi hun var glad....

Skrevet

Hmm, vanligvis klapper de kun når det kommer nye ting i huset, som de liker. Kanskje simmene dine lider av hukommelsestap og dermed ikke husker at det er de samme gamle møblene?

Skrevet

Synes det høres ut som The Flanders jeg.... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Kan ikke være for møblene nei, de har hatt dem hele tiden og så tar det kanskje en sim-uke før de begynner å klappe... glad-kristne? Hihihii! morsomt, kan jo være det! Eller de bare er glade, men blir nesten stressa av dem jo

Skrevet

Ei dame i min Sims-familie hektet opp armen sin, slik som når de drikker kaffe. Den hang oppe ved haka hele tiden :-?

Gjest gjest1
Skrevet

Hehehe... Kanskje du skal reise til supermarkedet med dine glad-kristne :)

Er antagelig en bug. Noen sim'er klapper når de står opp, har hatt sex og liknende :ler:

Skrevet

Simmer henger seg opp rett som det er, en gang ble to av simmene mine sittende fast i lovetuben, og jeg måtte bare avslutte spillet :P Har dog aldri opplevd gladkristne i Sims, høres morsomt ut :]

Gjest Simgjesten
Skrevet

Håper at de fleste buggs er bort, kanskje erstattet med nye buggs i gjen, eller hva?

Er så plaget med simmer som ikke vil flytte ut, sosialarbeideren blir billøs fordi det er trafikk omkring postkassa/søppeldunken.

Først kommer postbudet, så kommer hushjelpen, så kan det komme en sim som ikke dem som bor i huset har hilst på luskende forbi huset.

Det er hvis simmen har adoptert et barn og da er sosialarbeideren kan bli billøs og det går ikke an å lagre eller avslutte spillet, må bruke svenskemåten for å avslutte spilllet.

Hvorfor i huleste må det skje leveringer på et bestemt klokkeslett at det skjer samtidig når potsbudet/hushjelpen.

Varelevering kan bestilles til alle døgnets tider.

Noen som har avdød sim i husstanden i nabolagmodus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...