Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #1 Skrevet 7. mars 2005 På sims 2 har de flippa helt nå, familien min! Uansett hva de gjør, om de er på vei til å lage mat eller ha sex eller se på tv så klapper de helt rabiat i hendene. Har hushjelp og et veldig rent og fint hus så det er ikke små dyr som flyr tror jeg :klø: utrolig plagsomt at de bare klapper i hendene hele dagen, noen som vet hvorfor?
Xantippe Skrevet 7. mars 2005 #3 Skrevet 7. mars 2005 En av mine klapper i hendene i ett kjør også. Trodde det var fordi hun var glad....
Arkana Skrevet 7. mars 2005 #4 Skrevet 7. mars 2005 Hmm, vanligvis klapper de kun når det kommer nye ting i huset, som de liker. Kanskje simmene dine lider av hukommelsestap og dermed ikke husker at det er de samme gamle møblene?
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #6 Skrevet 9. mars 2005 Kan ikke være for møblene nei, de har hatt dem hele tiden og så tar det kanskje en sim-uke før de begynner å klappe... glad-kristne? Hihihii! morsomt, kan jo være det! Eller de bare er glade, men blir nesten stressa av dem jo
Gjest Lea Skrevet 9. mars 2005 #7 Skrevet 9. mars 2005 Ei dame i min Sims-familie hektet opp armen sin, slik som når de drikker kaffe. Den hang oppe ved haka hele tiden :-?
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #8 Skrevet 9. mars 2005 Hehehe... Kanskje du skal reise til supermarkedet med dine glad-kristne Er antagelig en bug. Noen sim'er klapper når de står opp, har hatt sex og liknende
Mariette Skrevet 9. mars 2005 #9 Skrevet 9. mars 2005 Simmer henger seg opp rett som det er, en gang ble to av simmene mine sittende fast i lovetuben, og jeg måtte bare avslutte spillet Har dog aldri opplevd gladkristne i Sims, høres morsomt ut :]
Gjest Simgjesten Skrevet 9. mars 2005 #10 Skrevet 9. mars 2005 Håper at de fleste buggs er bort, kanskje erstattet med nye buggs i gjen, eller hva? Er så plaget med simmer som ikke vil flytte ut, sosialarbeideren blir billøs fordi det er trafikk omkring postkassa/søppeldunken. Først kommer postbudet, så kommer hushjelpen, så kan det komme en sim som ikke dem som bor i huset har hilst på luskende forbi huset. Det er hvis simmen har adoptert et barn og da er sosialarbeideren kan bli billøs og det går ikke an å lagre eller avslutte spillet, må bruke svenskemåten for å avslutte spilllet. Hvorfor i huleste må det skje leveringer på et bestemt klokkeslett at det skjer samtidig når potsbudet/hushjelpen. Varelevering kan bestilles til alle døgnets tider. Noen som har avdød sim i husstanden i nabolagmodus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå