Gå til innhold

La han starte dialog og kontakt på meldinger også?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har normalt sett gått begge veier. Iblant har jeg startet den daglige kontakten på meldinger. Iblant har han. De siste dagene har det vært meg som har startet den. Jeg lurer litt på om jeg skal vente til han tar kontakt i dag, altså  for å se interessen hans for kontakt. Årsaken er at i forrige forhold så var det kun meg som tilslutt startet den daglige kontakten på meldinger. Og jeg ble tillslutt dumpet. 

Hva mener dere? Dum tankegang? ( problemet mitt nå er at jeg bare sitter å venter på en melding). 

Anonymkode: 8ff7b...2fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Obs startet temaet under feil emne. Meningen var samliv og relasjoner. 

Gjest Gjestinnom
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har normalt sett gått begge veier. Iblant har jeg startet den daglige kontakten på meldinger. Iblant har han. De siste dagene har det vært meg som har startet den. Jeg lurer litt på om jeg skal vente til han tar kontakt i dag, altså  for å se interessen hans for kontakt. Årsaken er at i forrige forhold så var det kun meg som tilslutt startet den daglige kontakten på meldinger. Og jeg ble tillslutt dumpet. 

Hva mener dere? Dum tankegang? ( problemet mitt nå er at jeg bare sitter å venter på en melding). 

Jeg tenker at han ikke er interessert hvis han ikke tar initiativet og sender melding. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Gjestinnom skrev:

Jeg tenker at han ikke er interessert hvis han ikke tar initiativet og sender melding. 

Jeg har bestemt meg for at han skal få ta initiativ på melding nå. Jeg skal ikke være den som hver dag skal ta initiativet. Er han interessert så tar han initiativ. Han besvarte de siste meldingene med ord som viser interesse men det er ikke godt nok. Han må også kunne ta initiativ. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...