Epictetus Skrevet 15. juli 2018 #1 Skrevet 15. juli 2018 Hei Skal kjøpe bursdagsgave til svigermor. Hun ønsker seg hudkrem til å stramme/glatte/rynkefjerne. Har budsjett til øyekrem + ansiktskrem, eller en dyrere ansiktskrem (ca 2000-3000 kroner) Spørsmålet er: Reflekterer prisen generelt effekten? I så fall tror jeg hun ville like én krem med mer effekt, heller enn to med dårligere. Takktakk.
Gjest SelinaKyle Skrevet 15. juli 2018 #2 Skrevet 15. juli 2018 Chanel Sublimage-serien. Spør i butikken hvilken du bør kjøpe. De har både dagkrem, nattkrem, øyekrem og en helt fantastisk maske (virker som en nattkrem) som kan brukes om natta. Masken koster rett under 2000,- vet jeg. Dyre produkter, men veldig drøy i bruk, og har faktisk effekt!
Professor Orm Skrevet 15. juli 2018 #3 Skrevet 15. juli 2018 Nei, nei og atter nei. Prisen reflekterer ikke kvaliteten. Jeg ville gått for noe anbefalt på beautypedia. Et retinolprodukt, et produkt med glykolsyre og en god dagkrem med solfaktor. Og dette kan du få for godt under 3000, så kan du heller supplere med ei flaske god vin i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå