Gjest Lilleulv Skrevet 7. mars 2005 #1 Skrevet 7. mars 2005 Hvordan er den til tørr hud tro? og hvordan er den generelt? Ser jo bra ut da, men vil ikke bli lurt av reklame nok en gang
Fat Sally Lee Skrevet 7. mars 2005 #2 Skrevet 7. mars 2005 Jeg prøvde den da jeg var innom Cubus for noen dager siden- den føltes som silke på hånda... Mer vet ikke jeg, men min erfaring med moussefoundation og tørr hud er ikke god. Jeg har lett for å få tørr hud i panna, og måtte slutte å bruke Estee Lauders fantastiske moussefoundation pga. det.
Gjest Lilleulv Skrevet 7. mars 2005 #5 Skrevet 7. mars 2005 men min erfaring med moussefoundation og tørr hud er ikke god. Det jeg frykta :-?
Gjest standard Skrevet 7. mars 2005 #6 Skrevet 7. mars 2005 jeg er kjempefornøyd med denne du bare smører utover med fingertuppene og den smelter inn i huden det jeg liker best er at den ser naturlig ut hele dagen og skjolder seg ikke slik de fleste foundations gjør på min hud! jeg må riktignok pudre litt innimellom siden jeg lett blir blank. vet ikke om den er bra for tørr hud, har blandingshud selv.
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #7 Skrevet 7. mars 2005 Men det finnes mousse og mousse.... denne skal vel være litt mer som sjokolademousse, i motsetning til Ardens skummakeup (også kalt mousse)? Jeg tipper det største problemet vil bli å finne en skikkelig fargematch
Gjest Lilleulv Skrevet 7. mars 2005 #9 Skrevet 7. mars 2005 Men det finnes mousse og mousse.... denne skal vel være litt mer som sjokolademousse, i motsetning til Ardens skummakeup (også kalt mousse)? Jeg tipper det største problemet vil bli å finne en skikkelig fargematch jepp, maybelline har mye rosatoner og aprikos og sånn... og så kommer du til gylden som er litt for mørk og gul :-? derfor jeg ga opp maybelline i utgangspunktet.
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #10 Skrevet 7. mars 2005 Jeg sjekket MUA, og kritikkene var stort sett positive, men flere bemerket at den ikke passet for tørr hud. Muligens inneholder den masse silikon som får den til å smelte på huden og gir silkemyk følelse, men som tørker ut på sikt. Den "billig"foundationen jeg har hørt mest positive ting om, er True Match fra L'Oreal, og de har også flere gylne fargetoner som ikke er oransje.
Gjest standard Skrevet 7. mars 2005 #11 Skrevet 7. mars 2005 ja maybelline er ellendige når det gjelder farger. den jeg kjøpte het ivory, ivory er likssom hvit..... men moussen er ganske brun :S litt for brun for min hud egentlig, halsen er ganske hvit til sammenligning :S den nye fra l'oreal virker også ganske bra, true match? de har en som er helt lys og tror den passer bra til tørr hud
Fat Sally Lee Skrevet 7. mars 2005 #12 Skrevet 7. mars 2005 Den "billig"foundationen jeg har hørt mest positive ting om' date=' er True Match fra L'Oreal, og de har også flere gylne fargetoner som ikke er oransje.[/quote'] Jepp, fargene er bra, men heller ikke den passer for oss med blandingshud, den inneholder alt for mye fett. Spesielt rundt nese- og hakepartiet blir jeg blank med en gang, men har du tendens til tørr hud over det hele er nok dette en god løsning. Håper BE foundationen er bedre for blandingshud, venter den i posten når som helst...
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. mars 2005 #13 Skrevet 7. mars 2005 Har latt meg friste og kjøpt. Legger seg dårlig på huden min, blir kakete og viser ujevnheter bedre enn den dekker.. Elendig. Ikke noe å anbefale.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #14 Skrevet 8. mars 2005 Har latt meg friste og kjøpt. Legger seg dårlig på huden min, blir kakete og viser ujevnheter bedre enn den dekker.. Elendig. Ikke noe å anbefale. Takk for at du sa ifra! :-) Er det matte mousse du prøvde eller true match?
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #15 Skrevet 8. mars 2005 at dere går på noe sånt sier jeg bare...at dere går på noe sånt
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #16 Skrevet 8. mars 2005 at dere går på noe sånt sier jeg bare...at dere går på noe sånt Hva mener du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå