Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke beskrive med ord hvor mye jeg misliker å dra ut på byen og å være rundt berusede folk. Det er så slitsomt, og samtaleemnene er så teite og det er umulig å snakke om vanlige ting. Har helt sluttet å dra ut på byen, men var ute en tur i dag (pga. venner). Ble sliten under vorset alt, og på byen var det enda verre. Nå er jeg hjemme og skal varme meg pizza og se på en serie på Netflix ❤️

Anonymkode: 4c835...04a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er enig. Og siden jeg er kontrollfreak så må jeg følge med på alt og alle i tilfelle fare. Skikkelig slitsomt. 

Har funnet på unnskyldninger i flere år for å slippe så gidder de ikke spør mer 😊

Anonymkode: 6e3f4...cfc

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er enig. Og siden jeg er kontrollfreak så må jeg følge med på alt og alle i tilfelle fare. Skikkelig slitsomt. 

Har funnet på unnskyldninger i flere år for å slippe så gidder de ikke spør mer 😊

Så bra at det er flere av oss, det virker som at alle syns det er så kult å dra ut på byen i helgene 😀Var ute i kveld og merket at det er skikkelig vanskelig å ha normale samtaler med folk på byen, og å sitte å synge og prate tull, det er lite givende... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også det er lite interessant. Sammenkomster synes jeg er mye hyggeligere og prioriterer heller slikt. Å gå ut på byen gir meg så lite tilbake sosialt at det ikke er verdt å tvinge seg gjennom det. 

Anonymkode: 67609...e57

AnonymBruker
Skrevet

Det er drittkjedelig. Absolutt alt dreier seg bare om sex og spill i forhold til å prøve oppnå sex. 

Anonymkode: 20a0b...dbf

• Liker 1
Skrevet

Å være ute på byen er noe av det kjedeligste jeg vet om. Alt for mange ukjente mennesker, alt for høy musikk, og alt for dyrt.

Skrevet

Jeg synes også at det er slitsomt ute i byen, men jeg finner vel ingen kjæreste av å være hjemme heller. Nettdating er heller ikke noe for meg. Enten må jeg betale for abonnement eller få null respons. Enn så lenge får jeg bare være singel :) 

Skrevet

Helt enig, det er ikke noe for meg. Vil heller tilbringe kvelden hjemme med Netflix. Eller en koselig kveld inne med de nærmeste vennene 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke beskrive med ord hvor mye jeg misliker å dra ut på byen og å være rundt berusede folk. Det er så slitsomt, og samtaleemnene er så teite og det er umulig å snakke om vanlige ting. Har helt sluttet å dra ut på byen, men var ute en tur i dag (pga. venner). Ble sliten under vorset alt, og på byen var det enda verre. Nå er jeg hjemme og skal varme meg pizza og se på en serie på Netflix ❤️

Jeg liker sjenerte, introverte jenter og de er aldri på byen, så jeg blir hjemme.

Anonymkode: cfc67...512

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, matrobot skrev:

Jeg synes også at det er slitsomt ute i byen, men jeg finner vel ingen kjæreste av å være hjemme heller. Nettdating er heller ikke noe for meg. Enten må jeg betale for abonnement eller få null respons. Enn så lenge får jeg bare være singel :) 

Nå står det jo ikke mellom å dra på byen og å nettdate for å finne seg en kjæreste da. 

Anonymkode: 67609...e57

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Du må jo ikke nødvendigvis gå på mongo-byen heller da. Mye bedre å ta seg noen rolige pils på et rolig sted, og løse verdensproblemer sammen med et par oppegående venner.

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Det å være et sosialt vesen passer ikke for alle nei.

Jeg kan dog ha dype samtaler på byen, jeg? :)

Anonymkode: 1c485...c31

Skrevet

Åh jada. Mange punkter til hvorfor jeg ikke liker å dra ut. 

Det er ork å fikse seg fin

Mas på hvor man skal henn.

Jeg må ha en viss type musikk for å i det hele tatt kose meg. 

Smaltalk. Orker det ikke.

Jeg er A-menneske. Så fort klokka bikker 22 så er jeg klar for senga. 

Jeg sier som sannheten er, er at jeg ikke er gøy å ha med ut. Jeg er rett og slett en partypooper. Trenger ikke finne på dårlige unnskyldninger. De fleste kjenner meg, og vet at jeg ikke er en festløve.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som har det sånn. Har blitt verre for min del å takle det å gå ut på byen etter at jeg i 2012 kom hjem fra utenlandstjeneste i hæren, men likte det ikke så kjempegodt før dette heller. Men for min del så sliter jeg nok litt med et lite snev av PTSD som nok har gjort det ekstra utfordrende å gå ut blant store forsamlinger etc. Så da er spørsmålet? Hvor skal man treffe noen likesinnede når alle tydeligvis sitter hjemme fordi de ikke liker å gå ut...? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...