Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mine to venninner hadde tenkt å stikke på byen men begge to drakk seg så fulle at de måtte bare stikke hjem. Har ikke vært på byen på lenge pga jobb og studie. 90% av alle jeg kjenner er bortreist og resten er bare bekjente. Har lyst til å ta turen innom å se om jeg bare møter noen kjente men syntes det blir rar å gå på byen alene.

Anonymkode: 35c1c...33c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare dra ut. Du møter sikkert noen du kjenner. :)

• Liker 1
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Ta deg turen ut. Har selv dratt på byen alene en del ganger, selv om jeg ikke er den som går ned dørene på noen måte. Ofte har jeg truffet bekjente.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drar alltid ut på byen for å sjekke. Drar også alltid ut edru.

Når man er i PUA-miljøet, er sjekking en solosport; likeledes kan man ikke unngå å møte på andre fra ''miljøet'' eller ''sivile'' kompiser/venninner, nei :)

Anonymkode: ece7d...517

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg drar alltid ut på byen for å sjekke. Drar også alltid ut edru.

Når man er i PUA-miljøet, er sjekking en solosport; likeledes kan man ikke unngå å møte på andre fra ''miljøet'' eller ''sivile'' kompiser/venninner, nei :)

Artig å se at det miljøet fortsatt finnes. 

AnonymBruker
Skrevet

PUA-miljøet...?

Anonymkode: 46195...c5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, Skolebolle said:

Artig å se at det miljøet fortsatt finnes. 

Det er et sterkt redusert ''miljø'' i den forstand at folk går ut planlagt sammen og legger typiske missions ''30 jenter på 30 dager'' osv., men det er mange type ''miljø''/gjenger likevel bestående av alt fra 50-flere tusen folk som avtaler litt spontant her og der at man skal gå ut sammen; for greia med Norge er dette: vi er et lite land, vi kommer til å møte på folk fra ''miljøet'' uansett om vi går ut ''alene''. Selv ikke dere ''sivilie'' går ut alene: det går ikke an, dere vil alltids møte noen bekjente.

Forskjellen er kanskje mer hva man bruker 00:00-03:00 til fredag og lørdag kveld, avhengig av om man bevisst sjekker, eller kun er ute etter å spy i pissoaret fortest mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Hahahahahajmha PUA menn 

Loser-630x420.jpg

Anonymkode: 5ae69...a6c

AnonymBruker
Skrevet

Nja... jeg vil ikke se på det som negativt egentlig.

Vi i PUA-miljøet er jo bare folk som forstår at sjekking faktisk kan læres, og ikke er noe du har/ikke har: det ''utnytter'' vi. Men ja, jeg er helt enig i ordtaket: for å vinne, må du i hvert fall delta :)

Jeg syns det er gøy hver helg ute, jeg, når jeg ser ensomme, usikre, menn med ølskjold foran brystet, lutete rygg, og illeluktende klær, sende stygge blikk til oss PUAs; der det eneste som skiller oss, er at vi faktisk tar handling og står til ansvar for egets livs lykke. Da har personen som gjemmer seg et valg: kom deg ut på gulvet og sosialiser med mennesker, eller fortsett å stå i hjørnet og klag på PUA-kulturen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...