AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #21 Del Skrevet 17. juli 2018 På 15.7.2018 den 19.35, AnonymBruker skrev: Oi, det må jeg fortelle mannen min, så blir det kanskje slutt på maset. Han er bipolar og har tydeligvis ikke fått med seg dette. 😛 Anonymkode: fa57f...c3f Han har sikkert bare glemt det. Anonymkode: a43e4...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #22 Del Skrevet 20. juli 2018 Tror kanskje hun bare utnytter meg. Jeg betaler i hvert fall for alt vi gjør, for hun har ikke penger. Og ikke ligger vi sammen heller, fordi jeg er redd for å "skade" henne mer enn hun allerede er fra før av. Men samtidig er hun utrolig chill å henge med, og en person med mange interessante tanker litt utenom det vanlige, kjedelige. Vet ikke helt hva jeg driver med her, egentlig. Vi oppfører oss som kjærester, bortsett fra det med sexen. Lurer på om jeg kanskje vil ha henne som kjæreste allikevel, men da er neste problem at hun vil ha barn, noe jeg ikke vil i det hele tatt. Kanskje jeg bare bør avslutte? Anonymkode: 76367...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #23 Del Skrevet 20. juli 2018 Jeg er bipolar og helt normal seksuelt. Tar selvsagt medisiner. Mange av oss har sterk seksuell atferd men det er mest i manisk fase. Får hun behandling vil jeg tro hun er vanilla som meg. Vi har nok et annet perspektiv på ting enn mange, kjenner meg igjen der. Anonymkode: 947ed...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #24 Del Skrevet 20. juli 2018 Det er slemt å ligge med mennesker man merker dømmekraften er dårlig på eller der man merker man har makt/ innflytelse over personen. Diagnosen er sekundært. Hadde selv aldri ligget med personen beskrevet. Aldri ligg med noen om de er ustabile, virker avhengig av oppmerksomhet osv. Det vil bite deg i ræva senere Anonymkode: 4063c...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #25 Del Skrevet 20. juli 2018 Du kan godt ligge med hun, bare vær klar over at hun er gæen. Og bruk beskyttelse, man vil ikke avle på sånne svake gener. Anonymkode: c67b9...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 20. juli 2018 #26 Del Skrevet 20. juli 2018 (endret) På 15.7.2018 den 14.43, AnonymBruker skrev: Jeg har bipolar så jeg vet nok hva jeg snakker om. Men fint om du sjekker opp på Wikipedia om hva bipolar er.☺ Anonymkode: 1808d...c1d Wikipedia er vel ikke den mest anerkjente kilde till kunnskap om psykiske sykdommer/lidelser. Les heller i et vanlig eller medisinsk leksikon. Endret 20. juli 2018 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #27 Del Skrevet 20. juli 2018 2 minutter siden, Arabella skrev: Wikipedia er vel ikke den mest anerkjente kilde till kunnskap om psykiatriske sykdommer/lidelser. Les heller i et vanlig eller medisinsk leksikon. Arabella, ikke ødelegge tråden med å svare på noe som tråden ikke omhandler. Anonymkode: c67b9...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 20. juli 2018 #28 Del Skrevet 20. juli 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Arabella, ikke ødelegge tråden med å svare på noe som tråden ikke omhandler. Anonymkode: c67b9...e8d Jeg korrigerte setningen like etterpå. For alt jeg vet kan jeg sikkert ha diagnoser selv. Jeg er aldri blitt utredet. Endret 20. juli 2018 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #29 Del Skrevet 20. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan godt ligge med hun, bare vær klar over at hun er gæen. Og bruk beskyttelse, man vil ikke avle på sånne svake gener. Anonymkode: c67b9...e8d Vi er ikke gærne. Men det er klart, noen er hardere rammet enn andre og noen tar ikke medisiner. Gjør man det er man som alle andre. Arveligheten er høy, det er sant. Fikk det av min mor selv 😳 fikk barn før jeg visste jeg var syk. Men de er helt normale. Anonymkode: 947ed...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #30 Del Skrevet 24. juli 2018 Det viste seg at jeg hadde rett angående det at hun bare brukte meg. Fant ut at hun har stjålet en kartong vin fra leiligheten min, så nå har jeg ghostet henne. Hun ringer og melder i ett kjør, men jeg kommer ikke til å svare på noe av det. Good riddance! Anonymkode: 76367...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå