Gå til innhold

Er det slemt å ligge med noen som er bipolar?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sier jeg ikke vil ha noen forpliktelser, hun sier hun heller ikke vil det. Jeg sier vi ikke trenger å ha sex for å henge sammen, hun sier hun vet det. Hun har masse problemer knyttet opp mot menn hun har hatt sex med før, og de har hatt problemer med henne. Kan jeg stole på at hun vet hva hun vil? Vil så klart ha sex med henne (hun er superdigg), men vil ikke fucke med hodet hennes heller. Vet bipolare mennesker hva de selv vil? 

Anonymkode: 76367...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det vet de, men som alle andre så er hun et menneske, mennesker har følelser og noen ganger klusser de det innmari til for folk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha sex med noen som åpenbart er i en hypoman eller manisk periode. Ellers er det OK å bruke de samme anstendighets- og forholdsregler som ellers.

Men vær obs på at humøret kan svinge raskt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, isw skrev:

Ikke ha sex med noen som åpenbart er i en hypoman eller manisk periode. Ellers er det OK å bruke de samme anstendighets- og forholdsregler som ellers.

Men vær obs på at humøret kan svinge raskt. 

Ikke ha sex i en hypomanisk periode??? Er du stein?

Anonymkode: a43e4...9f9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiller da ingen rolle at hun er bipolar: damer knytter seg til menn de har sex med. Ikke ligg med damer om du ikke vil ha kjæreste. 

Anonymkode: 37521...6fa

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ha sex i en hypomanisk periode??? Er du stein?

Pass kjeften din.

Jeg, som mann, ville ikke hatt (tilfeldig) sex med en bipolar jente som var hypoman, for å ikke ødelegge for henne. Hyperseksualiteten man har da, kan være destruktiv for jenta.

Om du er en drittsekk som utnytter hypomanien til bipolare jenter, får det stå for din egen regning. 

Endret av isw
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, isw skrev:

Pass kjeften din.

Jeg, som mann, ville ikke hatt (tilfeldig) sex med en bipolar jente som var hypoman, for å ikke ødelegge for henne. Hyperseksualiteten man har da, kan være destruktiv for jenta.

Om du er en drittsekk som utnytter hypomanien til bipolare jenter, får det stå for din egen regning. 

Ja du er alle hypomane jenters store helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke lurt om du ikke vil ha forhold. Du vil ikke ha forhold med henne?

Anonymkode: 52e33...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud. Les litt om bipolar du. 

Man er da ikke tilbakestående selv om man er bipolar

Anonymkode: f868d...7a6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier jeg ikke vil ha noen forpliktelser, hun sier hun heller ikke vil det. Jeg sier vi ikke trenger å ha sex for å henge sammen, hun sier hun vet det. Hun har masse problemer knyttet opp mot menn hun har hatt sex med før, og de har hatt problemer med henne. Kan jeg stole på at hun vet hva hun vil? Vil så klart ha sex med henne (hun er superdigg), men vil ikke fucke med hodet hennes heller. Vet bipolare mennesker hva de selv vil? 

Anonymkode: 76367...925

Finn deg heller en du bryr deg om og vil være sammen med og ha sex med.

Anonymkode: 866f0...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Akhenaton said:

Det er vel slemmere å ikke ligge med dem. Skal de ikke få de også?

Les deg opp på bipolar. De har ingen behov for sex. 

Anonymkode: 1808d...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 timer siden, isw skrev:

Pass kjeften din.

Fin tankegang. Som bipolar kvinne kan jeg si at jeg har hatt min dose ekstremt dårlige valg når det kommer til sexpartnere oppigjennom årene. Kun min egen feil selvsagt, men det hadde vert fint om flere tenkte litt mer som dette. 

Anonymkode: 13943...0e8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hehe, dette må være dagens. Du skal være rimelig svekka for å tro at ingen med bipolar har behov for sex bare fordi du har vært så flink at du har "lest deg opp" på det. Du kunne i det minste giddet å lese et par minutter til og dobla kunnskapen din om emnet, synes du ikke?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En av mine beste venninner er bipolar og i maniske perioder så er hun hyperseksuell og har ukritisk sex med andre menn enn ektemannen sin. Det er vondt å se på hvor mange menn som er villig til å utnytte henne for sex i disse periodene, selv om det er veldig åpenbart at hun er syk og ikke ved sine fulle fem. I ettertid sliter hun massivt med alle de hun har hatt sex med i disse periodene. Hadde vært fint om disse mennene hadde tatt mer hensyn til en åpenbart syk person i stedet for sin egen sexlyst. 

Anonymkode: 06985...9fa

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
31 minutter siden, Akhenaton said:

Hehe, dette må være dagens. Du skal være rimelig svekka for å tro at ingen med bipolar har behov for sex bare fordi du har vært så flink at du har "lest deg opp" på det. Du kunne i det minste giddet å lese et par minutter til og dobla kunnskapen din om emnet, synes du ikke?

Jeg har bipolar så jeg vet nok hva jeg snakker om. Men fint om du sjekker opp på Wikipedia om hva bipolar er.☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har bipolar så jeg vet nok hva jeg snakker om. Men fint om du sjekker opp på Wikipedia om hva bipolar er.☺

Du har ikke bare bipolar om du er så treg at du tror alle andre med samme diagnose har det akkurat likt som deg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Charlie Sheen var sexavholdenheten selv, ja😮

Anonymkode: 7bb77...10b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Oi, det må jeg fortelle mannen min, så blir det kanskje slutt på maset. Han er bipolar og har tydeligvis ikke fått med seg dette. 😛

Anonymkode: fa57f...c3f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...