AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #1 Skrevet 14. juli 2018 Jeg er på jakt etter en god øyenskygge til hverdagsbruk. Jeg blir sliten i øynene i løpet av arbeidsdagen og jeg ser mer sliten og trøtt ut når øyelokkene blir rødaktige utover dagen. Jeg trenger en øyenskygge som sitter godt og er i en fin men litt nøytral farge. Jeg har blå øyne, lyst hår og er ganske brun nå, har en litt gyllen hudtone. Noen som har noen konkrete tips? Anonymkode: 59aeb...645
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #2 Skrevet 15. juli 2018 L. Mercier caviar stick i au naturell. Veldig naturlig farge, men mulig den blir litt for kald/grå for deg .Men de har mange forskjellige brunfarger både matt og skimrende. Sitter godt alene, men enda bedre med er tynt lag pudderskygge over. Anonymkode: 6e388...842
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #3 Skrevet 15. juli 2018 Det er brune og oransje toner som fremhever blå øyne best og gjør blikket våkent. En matt lysebeige farge ville jeg anbefalt Anonymkode: 81e44...c8c
Yoncé Skrevet 15. juli 2018 #4 Skrevet 15. juli 2018 Urban Decay har en del fine paletter med nude/brune toner. F.eks. Urban decay naked 2 basics. Eller kanskje Anastasia soft glam palett for litt variasjon. 1
Meadow Skrevet 15. juli 2018 #5 Skrevet 15. juli 2018 Jeg bruker matt øyenskygge fra Inglot, lys beige er hverdagsfargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå