AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #1 Skrevet 14. juli 2018 Har fått noen matcher, men aldri noen som har skrevet til meg. Er det sånn det pleier være? Jeg har skrevet til to. En skrev jeg med og møtte. Den andre svarte ikke. Anonymkode: fb2ff...5f3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #2 Skrevet 14. juli 2018 Jeg venter til matchene skriver til meg. Gjør de ikke det hjelper det ikke at jeg gjør det. Anonymkode: 1548f...257
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #3 Skrevet 14. juli 2018 treffer du på norske kvinner, så blir det nok i det traueste laget. Men bedre om det er noen som vet hvorfor dem er på tinder, men som allikevel bruker tiden med 10 andre på andre dating sider, samtidig som dem skriver med deg. Kall det tidsfordriv. Du blir kun et objekt som dem kan stjele tiden sin på, og du misbruker tiden sin på feil kanal. Anonymkode: 185d5...45d
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #4 Skrevet 14. juli 2018 Ja aktiviteten har blitt laber på tinder forhold til før. Anonymkode: cfa72...ffc
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #5 Skrevet 15. juli 2018 Jeg ble matchet med ca et dusin. Ingen av dem har skrevet noe til meg først. Så må jeg alltid se gjennom deres bilder/profiltekst for å finne på noe «interessant» å snakke om. Jeg merker at jeg begynner å bli lei av Tinder. Vurderer å slette den. Anonymkode: 292e9...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå