Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jølle
Skrevet

Da jeg var ungdom på midten av 80 tallet så var det mange jenter så fløy rundt i bare lange underbukser. Noen av dere som har gått rart kledd noen gang?

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Hehe, husker en jente som gikk i lange underbukser med sprittusj-streker.. Forøvrig - gikk vi ikke alle litt merkelig kledt på 80-tallet da :roll::ler:

(husker: bukseseler i kryss foran, neonfarget tyllsløyfer i håret, håret rett opp (sukkervann var siste redning hvis alt annet sviktet), guttene hadde hockeysveis med pigg på toppen av hodet, og kjempelangt i nakken.. Eller permanent.. Levis 501 laaangt opp i rumpa, med collegegenser stappet nedi :tunge1::ler: Androgyne pop-gutter (eks han som sang i "Dead or alive"..) Puddelrockere..

Skrevet

Egentlig var vel ikke disse sidrompa, utvaskede taits'ene fra nitti-tallet utpreget kledelige heller....

Jeg hadde et par sort og hvitstripete bl a, som alle fikk vondt i øynene av å se på.

Gjest gjesta
Skrevet

Å ha vært ung på 80-tallet, er synonymt med å ha kledd seg merkelig.

:ler:

Skrevet

Som jeg sa igår men som av en eller annen grunn er blitt borte så husker jeg at jeg fløy rundt på ungdomsskolen i bare lange hvite underbukser. Fatter ikke at vi ville det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg husker at jeg hadde slike. Kjøpte de på postordre fra Det Nye, lyse kremgule tights som egentlig så ut som forsvarets hvite anna..

Hadde neppe gått i disse i dag. Ihvertfall ikke utenfor min egen dørstokk!

Sheba -ulogget for øyeblikket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...