Gå til innhold

Krise!! pris på avfarging, farging og klipp hos frisør

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet sånn ca hva frisørsalongene tar for avfarging, farging og klippe lugg? Har halvlangt hår til skuldrene. Var hos frisøren forrige uke og er veldig misfornøyd. Fargen er altfor mørk, vil ha det et par nyanser lysere. Er heller ikke fornøyd med hårklippen. Noen som vet hva det vil koste?? Vet jo at det varierer fra salong til salong, men blir det over 2000 kr? Har et stramt budsjett og egentlig ikke råd til en ny time, men føler det er helt krise. Mistrives sånn med fargen.

Anonymkode: 5299a...093

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer litt an på salongen, men regn med fra 1700,- - 2500,- 

Anonymkode: a7526...b80

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betalte mellom 3500 og 4000 i fjor.

Anonymkode: 14f64...b43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet sånn ca hva frisørsalongene tar for avfarging, farging og klippe lugg? Har halvlangt hår til skuldrene. Var hos frisøren forrige uke og er veldig misfornøyd. Fargen er altfor mørk, vil ha det et par nyanser lysere. Er heller ikke fornøyd med hårklippen. Noen som vet hva det vil koste?? Vet jo at det varierer fra salong til salong, men blir det over 2000 kr? Har et stramt budsjett og egentlig ikke råd til en ny time, men føler det er helt krise. Mistrives sånn med fargen.

Gå til samme frisør, forklar hvorfor du er misfornøyd, og spør hva hun skal ha for å fikse deg :)  

Anonymkode: 24354...629

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gå til samme frisør, forklar hvorfor du er misfornøyd, og spør hva hun skal ha for å fikse deg :)  

Anonymkode: 24354...629

Det er vanlig å fikse det gratis. Men du må ta kontakt snarest og reklamere, Ts. 

Anonymkode: b9c62...40b

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke bare ringe eller sende melding til de forskjellige frisørene? 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanlig å fikse det gratis. Men du må ta kontakt snarest og reklamere, Ts. 

Anonymkode: b9c62...40b

Seriøst? Avfarging, ny farge og klipp koster jo mye, kan jeg virkelig få det helt gratis om jeg drar tilbake til samme salongen? 

AnonymBruker
Skrevet

Vask det hver dag så fargen blir lysere og går ut:)

Anonymkode: d4896...1a8

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Avfarging, ny farge og klipp koster jo mye, kan jeg virkelig få det helt gratis om jeg drar tilbake til samme salongen? 

Ja, hvis du er misfornøyd fordi resultatet ble noe annet enn forespeilet så kan du det. 

AnonymBruker
Skrevet

Reklamasjon bør skje snarest. Du forklarer hvorfor du er misfornøyd og de skal tilby deg å fikse det. Gratis ja! Ofte kommer de med forslag til hva som lønner seg. 

Hilsen frisør! 

Anonymkode: 5ff94...e85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...