Gjest caramiacaramella Skrevet 14. juli 2018 #1 Skrevet 14. juli 2018 (endret) . Endret 16. januar 2023 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #2 Skrevet 14. juli 2018 Har du handlet på ebay eller fra Kina i det siste? Alså de siste 6mnd? Kanskje de har sendt feil vare. Anonymkode: d20ba...c20 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #3 Skrevet 14. juli 2018 Fikk du pakken rett i postkassen, eller fikk du hentelapp og hentet pakken selv i post i butikk? Jeg ville spurt om råd på Post i butikk, eller evt bare forseglet pakken og sendt den i retur. Kryss over ditt navn og skriv retur til avsender med store bokstaver på pakken. Anonymkode: c2503...587 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #4 Skrevet 14. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du pakken rett i postkassen, eller fikk du hentelapp og hentet pakken selv i post i butikk? Jeg ville spurt om råd på Post i butikk, eller evt bare forseglet pakken og sendt den i retur. Kryss over ditt navn og skriv retur til avsender med store bokstaver på pakken. Anonymkode: c2503...587 Dette kan du gjøre og sende pakken, uten å betale ny porto, dersom pakken kom direkte i din postkasse. Anonymkode: c2503...587
Meadow Skrevet 14. juli 2018 #5 Skrevet 14. juli 2018 Har du fått faktura også? Wish for eksempel, bruker Klarna. Kanskje du burde logge deg inn og se om det ligger noe der! 1
Gjest caramiacaramella Skrevet 14. juli 2018 #6 Skrevet 14. juli 2018 Jeg fikk pakken rett i postkassen min. Jeg har ikke handlet på nettet i de siste månedene, bortsett fra en rar sitausjon for nesten en måned siden, og tanken har slått meg om dette kan være relatert til det. Long story short, jeg skulle kjøpe klær for noen, handlet det de ville ha på linken de sendte meg, innså senere da jeg fikk en rar e-post fra dem at dette kunne være svindel, sjekket nettsiden igjen og så at det var noen skrivefeil og at FB-linken på nettsiden deres linket til en kinesisk FB-side som ikke hadde noe å gjøre med merket jeg skulle handle fra. Jeg har rapportert dette til banken min, og vi får se om jeg får pengene tilbake. Jeg forventet ikke at jeg skulle få noe i posten, jeg følte meg sikker på at dette bare var svindel. Jeg har ikke fått klærne jeg bestilte, men det er kanskje mulig at dette selskapet sendte meg solbrillene enten ved en feil, eller for å dekke over at dette var svindel? Jeg brukte rundt £160 på varene jeg handlet, og dersom disse solbrillene er falske er de kanskje verdt £5.
Gjest caramiacaramella Skrevet 14. juli 2018 #7 Skrevet 14. juli 2018 1 minutt siden, Meadow said: Har du fått faktura også? Wish for eksempel, bruker Klarna. Kanskje du burde logge deg inn og se om det ligger noe der! Jeg har ikke fått noen faktura, men som nevnt over handlet jeg (uten å være klar over det) fra et kinesisk selskap nylig.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #8 Skrevet 14. juli 2018 Kan være noen som har bestilt dem som gave til deg. Brillene er mest sannsynlig 100% fake merkevare Anonymkode: 27cf8...c19
Gjest caramiacaramella Skrevet 14. juli 2018 #9 Skrevet 14. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan være noen som har bestilt dem som gave til deg. Brillene er mest sannsynlig 100% fake merkevare Anonymkode: 27cf8...c19 Jeg tror jeg kan si med sikkerhet at ingen har bestilt disse til meg. Jeg er overhodet ikke interessert i Ray-Ban solbriller og jeg kan aldri tro at de som er nærme meg hadde funnet på å bestille sånt til meg. Jeg er også rimelig sikker på at disse er falske.
Muskath Skrevet 15. juli 2018 #10 Skrevet 15. juli 2018 (endret) 21 hours ago, caramiacaramella said: Jeg tror jeg kan si med sikkerhet at ingen har bestilt disse til meg. Jeg er overhodet ikke interessert i Ray-Ban solbriller og jeg kan aldri tro at de som er nærme meg hadde funnet på å bestille sånt til meg. Jeg er også rimelig sikker på at disse er falske. Bare å sende i retur. Få kvittering på returen. Endret 15. juli 2018 av Muskath
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå