SonataK Skrevet 14. juli 2018 #1 Skrevet 14. juli 2018 Skriver her for jeg trenger å ha noen til å prate med om prøving og andre ting rundt graviditet. Vi er ikke seriøse prøvere, men jeg hadde lenge ønsket med et barn. Nå er jeg 5 dager over IKM. Kjenner milde murringer i magen og i korsryggen som før mensen. Og thats it. Brystene er ikke noe ømme og større som de pleier å være før mensen. Ingen særlig trøtthet - har til og med vært på Preikestolen i går. Fint om noen med lignende mengde dager over IKM kunne skrive her så vi kunne prate litt sammen :)
Gjest BethD Skrevet 14. juli 2018 #2 Skrevet 14. juli 2018 Kan du ikke bare ta en test å finne det ut sikkert?
SonataK Skrevet 14. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2018 Ikke første gang det skjer. hadde samme for cirka halvt år. Da var det 4 dag over IKM. ok test som var negativ, fikk mensen neste dag. Nå tenke jeg å vente litt lenger å se før jeg tar testen.
Lillyvally Skrevet 14. juli 2018 #4 Skrevet 14. juli 2018 Jeg er i samme båt som deg, eller var. Jeg venta nesten ei uke over IKM før jeg testa og den var positiv!!😀 er nå 6 uker på vei. Jeg hadde lite symptomer, oppblåst og mensmurringer. Ikke ømme bryster, det kom noen dager senere enn det og ikke spesielt trøtt. Jeg hadde sterk mistanke for jeg har regelmessig syklus og gå 5-6 dager over tiden er ulikt meg. Vent et par dager til å test i vei:) lykke til!!
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #5 Skrevet 15. juli 2018 Jeg prøvde å bli gravid i 3 år og opplevde å være 5-8 dager forsinket ift. IKM ved iallefall 6 anledninger uten å være gravid. Den gangen jeg ble gravid fikk jeg ømme bryster 2-3 dager etter IKM. Anonymkode: 91cbb...56d
SonataK Skrevet 15. juli 2018 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2018 I morgen blir det den 7 dag etter at mensen skulle komme. Om ingenting skjer i morgen så må jeg bare ta turen til butikken å teste meg :D har vært småkvalm innimellom i dag. Men det er kanskje innbildning tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #7 Skrevet 15. juli 2018 Skjønner virkelig ikke at det går an å vente så lenge med å teste Anonymkode: fc054...085 1
SonataK Skrevet 16. juli 2018 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2018 Tok rfsu test i dag. Den var negativ Da må jeg bare vente på mensen.
SonataK Skrevet 17. juli 2018 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2018 Fortsatt ingenting som skjer. Tisset voldsomt ofte i går og i dag. Tenkte atfeg fikk uvi. Men urintesten viser ingenting.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #10 Skrevet 18. juli 2018 Vet du/dere helt sikker når EL var? Jeg har ganske stabil syklus, men innimellom kommer EL senere. Jeg temper, så har god kontroll på når jeg har hatt EL. Denne syklusen feks har jeg enda ikke hatt EL på dag 18. Det kan varierer med 4-5 dager. Da er det eventuelt ikke rart om man tester negativt over IKM selv om man kanskje er gravid eller at mensen kommer senere enn forventet☺️ Anonymkode: bbfa4...361
SonataK Skrevet 22. juli 2018 Forfatter #11 Skrevet 22. juli 2018 nei, jeg har ikke fulgt EL enda. Vi har ikke starte prosjekt <barn> skikkelig enda. Men det var veldig rart denne måneden når mensen kom 9 dager for seint
SonataK Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter #12 Skrevet 12. oktober 2018 Hei damer. Nå venter jeg igjen på mensen. IKM i går eller i dag. Har hatt ømme bryster men de har bedret seg mye de siste to dagene. Så det er mer som en tegn at jeg ikke er gravid. Har hatt svake mensemuringer en god stund, kommer og går. Svimmel når jeg reiser meg og har hatt tette bihuler som blir vondt av og til. Hadde en liten sporting i forgårs. Ikke som tyder på graviditet. Så er det bare å vente på mensen.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #13 Skrevet 12. oktober 2018 3 timer siden, SonataK skrev: Hei damer. Nå venter jeg igjen på mensen. IKM i går eller i dag. Har hatt ømme bryster men de har bedret seg mye de siste to dagene. Så det er mer som en tegn at jeg ikke er gravid. Har hatt svake mensemuringer en god stund, kommer og går. Svimmel når jeg reiser meg og har hatt tette bihuler som blir vondt av og til. Hadde en liten sporting i forgårs. Ikke som tyder på graviditet. Så er det bare å vente på mensen. Spennende å følge med! Her er ikm om ca 1uke. Har ikke merket noe til eggløsningen så det blir spennende å se😁 Anonymkode: 52493...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå