AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #1 Skrevet 14. juli 2018 Irriterer meg så over folk som ber til fest kl 17-18 på lørdagen eller fredager. Jeg har alltid en del å gjøre på dagtid og må stresse for å rekke det. Blir uglesett om jeg kommer sent, men hva er vitsen når festen uansett varer ut natten og det verken blir satt frem mat ellet det er noe som feires? Anonymkode: 6ae14...6e5 2
exictence Skrevet 14. juli 2018 #2 Skrevet 14. juli 2018 Jeg elsker at det inviteres tidlig til fest. Men opplever ikke som deg at vi da venter lenge på maten, eller at festen varer ut natten. Tvert imot, jo tidligere festen begynner, jo tidligere slutter det. Passer meg veldig godt. 13
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #3 Skrevet 14. juli 2018 Elsker når fester starter tidlig, blir alltid så stressa når man starter festen 20-21 også er det ut på byen 23-24. Vorset pleier uansett være det morsomste. Anonymkode: 2e02e...3d3 8
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #4 Skrevet 14. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Elsker når fester starter tidlig, blir alltid så stressa når man starter festen 20-21 også er det ut på byen 23-24. Vorset pleier uansett være det morsomste. Anonymkode: 2e02e...3d3 Enig med dette. Pluss aldri lagt merke til man blir uglesett av å komme sent. Kommer sent noen ganger selv og tidlig andre ganger. Med fest er det jo alltid sånn at folk raver inn hele kvelden og ikke at alle står på døra akuratt kl 18 liksom. Sikker på du ikke bare FØLER deg uglesett fordi du syns det er kleint eller noe? Anonymkode: 14b47...0af 2
Gjest Blondie65 Skrevet 14. juli 2018 #5 Skrevet 14. juli 2018 Lørdagene mine er hellige. Skal jeg rekke å handle til helgen så er ikke ting som starter kl 17-18 med 40-60 minutter reisetid spesielt populære. Og jeg har ingen erfaring med at tidlig start betyr tidlig avslutning på lørdager. Så ting som starter kl 17-18 bør være spesielle anledninger. Ellers kan jeg godt komme på å si nei takk.
ElineRB Skrevet 14. juli 2018 #6 Skrevet 14. juli 2018 Jeg er blant de som innvitert til besøk tidlig. Det ee fordi jeg er et ufrivillig A menneske og er kjempe trøtt på kvelden. Så hvis jeg vil tilbringe tid sammen med mine venner før de drar på byen må vi starte tidlig det er ikke krise om folk kommer sent, men da får vi mindre tid sammen. Har aldri opplevd det som noe problem, men mine gjester setter pris på å bli innvitert fordi da slipper de å arrangere selv. Da pleier de ikke å krangle på når klokken 😊 2
Ymra Skrevet 16. juli 2018 #7 Skrevet 16. juli 2018 Jeg ser ikke problemet. Er også vant med at fester ol. starter rundt 17-18, men at alltid mange(ofte meg selv inkludert) kommer først i 20-21-tiden uten at dette er noe problem. I mine kretser er det ingen som blir uglesett om de kommer ranglende litt sent eller drar tidligere. Kan være mange grunner til at folk vil starte tidlig - bedre tid med vennene sine, en vil ikke komme alt for sent ut på byen, en vil ha deler av kvelden med mer behagelig temperatur ute, man vil ha tid med folk som kanskje må gå tidlig osv. osv.
Gjest Mass Skrevet 16. juli 2018 #8 Skrevet 16. juli 2018 Fester i 17-tiden? Det har jeg aldri opplevd. Det er ikke vanlig her, som jeg vet om, hvertfall. Det vanlige her er 19-20 tiden og da kommer jeg som regel mellom 19.30 og 20. Det passer helt perfekt.
Sirah Skrevet 16. juli 2018 #9 Skrevet 16. juli 2018 Enig TS. Liker selv best at de starter i 19-20 tiden. Her er det ingen som blir sure om man kommer senere, så det gjør jeg innimellom med god samvittighet.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #10 Skrevet 16. juli 2018 Hadde jeg hatt venner som TS så hadde jeg droppet å invitere hun fremover. Anonymkode: a3dd8...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #11 Skrevet 16. juli 2018 Jeg elsker at festen starter tidlig. Vorset er alltid det beste, så det er bra at det varer lenge. Dessuten får du mange timer med moro selv om du ikke gidder å bli med på byen. Og du kan legge deg til "rett" tid. Du kan jo bare komme senere hvis du ikke gidder å ha det hyggelig med venninnene dine på vors... Anonymkode: e0536...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå