Saade Skrevet 14. juli 2018 #1 Del Skrevet 14. juli 2018 En svensk youtuber som jeg nettopp har oppdaget, synes hun virker så søt og snill. Noen som følger henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffefrøken Skrevet 14. juli 2018 #2 Del Skrevet 14. juli 2018 Har fulgt henne i snart tre år. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjert Skrevet 15. juli 2018 #3 Del Skrevet 15. juli 2018 Fantastisk dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1anonym2 Skrevet 19. juli 2018 #4 Del Skrevet 19. juli 2018 Hun er så herlig! Så positiv og gøy! Men vet noen hvor de grønne buksene hun hadde på seg i "YouTube hacks"-videoen er fra? Tror det er de samme som hun har på seg i "budgetjakten" som hun la ut for ca to uker siden. Syns de buksene er sååååå fine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anthrax Skrevet 19. juli 2018 #5 Del Skrevet 19. juli 2018 Vloggene hennes er et friskt pust i hverdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 19. juli 2018 #6 Del Skrevet 19. juli 2018 Har fulgt henne lenge. Jeg både liker og ikke liker henne. Kan bli litt kjedelig innimellom, synes hun skulle vært litt mer hverdagsgal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saade Skrevet 20. juli 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 20. juli 2018 20 timer siden, 1anonym2 skrev: Hun er så herlig! Så positiv og gøy! Men vet noen hvor de grønne buksene hun hadde på seg i "YouTube hacks"-videoen er fra? Tror det er de samme som hun har på seg i "budgetjakten" som hun la ut for ca to uker siden. Syns de buksene er sååååå fine!! Helt enig! Skulle ønske jeg visste hvor det settet er fra, så veldig komfortabelt ut 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 20. juli 2018 #8 Del Skrevet 20. juli 2018 Fulgt henne lenge, men jeg synes hun begynner å bli så materalistisk og kjøper/bruker mye penger på ting og dingser som taler meg imot. Før snakket hun iblant om miljø i sammenheng med veganisme. Nå nevnes det ikke engang. Har ofte lyst å kommentere hvor lite miljøvennlige valg hun tar. #bareenklode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg