Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #1 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei igjen jenter og gutter... Kan dere nevne deres fem beste egenskaper...? Mange synes det er vanskeligere enn å nevne sine dårligste, men ikke jeg nei... Her er mine fem beste egenskaper: -Jeg er veldig utholdende i jobb og skolesituasjoner, og går selv om jeg ikke føler for det... (heldigvis for det , for jeg har hatt mange vanskelige perioder i livet) - Jeg holder avtaler..alltid!!! -Jeg er ganske økonomisk..(bruker ikke så mye penger på meg selv, mest lån...sukk) -Jeg blir fort glad i mennesker.(dette behøver egentlig ikke å være bare positivt da ) - Jeg tror jeg er ganske snill...med de jeg kjenner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 7. mars 2005 #2 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg er Ærlig Omtenksom Hjelpsom Har masse empati Bryr meg om folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 7. mars 2005 #3 Del Skrevet 7. mars 2005 Vanskeliiig! Jeg er tolerant Jeg er trofast og snill med de som er snille med meg. Jeg er ikke kravstor Jeg holder mitt ord Jeg er en hardtarbeidende sta bulldoser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. mars 2005 #4 Del Skrevet 7. mars 2005 - ærlig - organisert - tolerant - intelligent - effektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 7. mars 2005 #5 Del Skrevet 7. mars 2005 - Jeg er snill - Veldig gavmild og setter de jeg bryr meg om foran meg selv - Trofast - En god lytter - Klumsete (sier det er en positiv ting for det underholder alltid de jeg er sammen med ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 7. mars 2005 #6 Del Skrevet 7. mars 2005 Ærlig Omsorgsfull Fleksibel mtp nye situasjoner i livet Sterk ifm personlige forhold og som venn Morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #7 Del Skrevet 7. mars 2005 Aldri langsinna Flink til å bli kjent med folk fort Sikkert blid og glad og hele den kliskjeen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 7. mars 2005 #8 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg er: -omtenksom -en god lytter -intelligent -tolerant -morsom (ikke alltid riktignok, men jeg eier ikke skam når jeg først slår meg løs! hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 7. mars 2005 #9 Del Skrevet 7. mars 2005 -Jeg er punktlig. -Jeg er en god lytter -Omtenksom -Bra styr på økonomien -Effektiv og rask i jobbsammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. mars 2005 #10 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg er Redelig/ærlig Omtenksom/omsorgsfull Loyal Snill (sikkert dumsnill innimellom) Økonomisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. mars 2005 #11 Del Skrevet 7. mars 2005 - jeg har stort sett alltid ett smil til overs - jeg er åpen og ærlig - gir stort sett alltid folk en ærlig sjanse til å vise sine gode sider, uansett - kjemper meg igjennom de fleste situasjoner, med utholdenhet. - alltid presis og tilstede der jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. mars 2005 #12 Del Skrevet 7. mars 2005 Holder det jeg lover Kommer aldri for sent til avtaler Er gavmild Er der for vennene mine Gir barna og mannen min masse kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. mars 2005 #13 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg er punktlig til det irriterende Jeg er ærlig Jeg er romslig og tolerant Jeg er utrolig lærenem (og lærevillig) Jeg er trygg og ryddig i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #14 Del Skrevet 7. mars 2005 Smart Strukturert Sosial Sta (som også kan være en dårlig egenskap, så jeg nevner den begge stedene) Effektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 7. mars 2005 #15 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg er smart, hjelpsom, lojal, til å stole på og har nylig lært meg å ta ansvar :ekstra kul: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #16 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg er flink til å få andre til å føle seg vel :-) (tror og håper jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #17 Del Skrevet 7. mars 2005 - Hjelpsom - Økonomisk - God lytter - Smart - Loyal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 7. mars 2005 #18 Del Skrevet 7. mars 2005 *Ærleg *Lur *Omtenksom *Sårt glad i barn og dyr *Sosial :-) Det gjorde godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 7. mars 2005 #19 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg er snill og opptatt av at de rundt meg skal føle seg vel, jeg er ikke den som bruker andre for å tøffe meg eller hevde meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 7. mars 2005 #20 Del Skrevet 7. mars 2005 Hm... liker ikke å skryte av meg selv jeg. men hvis jeg skal si noe må det være: - blid - livlig - omteksom (bryr meg om de rundt meg) - viljesterk - lite kranglete (tar lett på ting som kanskje andre lager pes ut av) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå